Hoort wel

het is een demo-model, die lang gebruikt is door klantjes. Dat is geen nieuw model. Dus zonder dat ze je daarop attenderen mogen ze die niet als nieuw verkopen en korting is heel gebruikelijk. Zo niet, dan hoor je ook weer gewoon een nieuwe te krijgen want ze hebben je een product verkocht waar je niet om gevraagd hebt zonder je daarover in te lichten.
Wat ik persoonlijk niet snap is dat er een aantal hier loopt te vragen om korting, wáárom als hij geen gebruikssporen heeft? Ik vind dat zo vreemd: wel de laptop werkend willen zien maar vervolgens dat exemplaar niet willen kopen omdat het een demo model is, het is een demo model zodat jij als consument kan zien hoe het werkt. Ze kunnen er ook voor kiezen om geen demo model te doen, is dat dan hoe iedereen het wil zien? Nergens meer demo modellen omdat iedereen daar altijd die korting op wil (en ik hoor regelmatig mensen in de - insert random media winkel - vragen om een onredelijke korting, omdat er een klein krasje op zit).
Er is nogal een verschil tussen een laptop werkend zien (prima) of een laptop kopen die misschien een half jaar lang elke dag door honderden mensen is aangeraakt en uitgeprobeert (niet prima). Uiteraard hoor je daar korting op te krijgen. Heeft de lokale pc-boer mij laatst nog uitgelegd, hij doet zelfs zijn demo-TV's (waar helemaal niemand met zijn vingers aankomt!) met honderden euro's korting de deur uit na een half jaartje.
[
Voor 79% gewijzigd door
bwerg op 07-03-2010 11:28
]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.