Laptop bij mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 4.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348940

Topicstarter
Hooi

Ik heb een paar uur geleden een ASUS bij mediamark in Arnhem gekocht .
Als ik thuis die laptop opstartte zat er al een wachtwoord op .
Gebruiker was : MM

Weet iemand de standaard wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
Ik zou terug gaan naar de mediamarkt maandag en daar om een niet demo model vragen. want dat zou erop wijzen dat het een demo model is... of je moet een schone install van je besturingssysteem gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Demo Model!?

De man zei tegen mij dat hij het eerst getest geeft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:35

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Anoniem: 348940 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:48:
Demo Model!?

De man zei tegen mij dat hij het eerst getest geeft .
Voor alleen testen is geen wachtwoord nodig, dus dat is onzin. Hij heeft je gewoon een demomodel verkocht.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Getest..
En dat bij een Mediamarkt. Denk maar niet dat ze al die apparaten eerst gaan testen.
Kan inderdaad wel een demo modelletje zijn geweest..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05-2022

Firestone

$ su - vuursteen

Gezien de gebruikersnaam heeft hij, of een andere medewerker, er inderdaad even mee gespeeld, voor welke reden dan ook.
Gewoon terug gaan dus en een gesealde/nieuwe eisen of zelf in orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
Ja. een demo model. het kan maar zo zijn dat hij een dag in de winkel heeft gestaan en daarna vervangen is door iets anders in de winkel.. En als die hem eerst getest heeft dan is die man niet handig geweest met dat w8woord. Dat had hij dan net zo goed kunnen geven. maar je kunt dus 2 dingen doen. of terug gaan of toch een schone install doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:13
Is idd een demo-model dus, ik herken de gebruikersnaam als ik daar lappies ging bekijken.

Simpelste optie: Recovercd erin, en 'n complete verse installatie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Richub schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:52:
Is idd een demo-model dus, ik herken de gebruikersnaam als ik daar lappies ging bekijken.
MM is inderdaad wel heel simpel.
Simpelste optie: Recovercd erin, en 'n complete verse installatie doen.
Moet die recovery CD (eerder DVD) wel meegeleverd zijn. Bij de laatste twee laptops die ik gekocht heb, kon je die desgewenst zelf branden (meegeleverde software) vanaf de installatiepartitie.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:21
Niks geen recover CD's.

Meteen terug gaan in de huidige staat. Demo modellen zijn gebruikt en 9 van de 10 keer goedkoper dan 1 nieuw uit een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBS
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 19:32

NBS

1. Terugsturen (Beste optie)
2. Herinstalleren (Onhandige optie)
3. Er staan leuke tools op Youtube om achter het wachtwoord te komen...verder zeg ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

NBS schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:10:
3. Er staan leuke tools op Youtube om achter het wachtwoord te komen...verder zeg ik niks
Niet alleen op Youtube hoor, er zijn heel leuke boot-CD's te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wat doet iederen moeilijk. Paar keer F9 rammen tijdens het starten (na ASUS bootscherm), kan je het systeem naar fabrieksstand zetten, nergens meer last van.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:07

ManiacsHouse

Scheisse!

SgtStrider schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:26:
Wat doet iederen moeilijk. Paar keer F9 rammen tijdens het starten (na ASUS bootscherm), kan je het systeem naar fabrieksstand zetten, nergens meer last van.
Moeilijk? Jij laat je wel makkelijk door de MM in de zeik nemen op zo'n manier.

Persoonlijk zal ik de laptop eens goed nakijken op uiterlijke beschadigingen etc. Ze verkopen je wel mooi even een 2de-hands/demo-model. Heb je er de volle prijs voor betaald? Zoals hierboven aangegeven teruggaan en een echt nieuwe vragen of een leuke korting. :P

[ Voor 45% gewijzigd door ManiacsHouse op 06-03-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 11:43
Ik heb laatst een muis teruggebracht naar de Mediamarkt omdat die me niet beviel. De servicemedewerker maakte hem een beetje schoon en keek of er geen beschadigingen waren en stopte hem terug in de doos met een plakbandje over de opening van de verpakking. In dit geval was er niets mis met de muis en maakt het voor de volgende klant niet uit.
Met een laptop zou ik toch eerder denken dat er misschien wat mis mee was en een verse vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ManiacsHouse schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:29:
[...]

Moeilijk? Jij laat je wel makkelijk door de MM in de zeik nemen op zo'n manier.
Ach, zo lang er niets te zien/merken is aan de laptop is er geen probleem toch? Af en toe verbaas ik me er echt over hoe moeilijk mensen kunnen doen om een zegeltje :X

Als er ook maar iets aan gebruikssporen aan de laptop te zien is zou ikzelf er natuurlijk wel mee terug gaan. Op zich mag je dat nu ook doen, maar of het zinnig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wie zegt dat TS echt een laptop heeft gekocht, en niet gewoon het standaardwachtwoord wil van alle pc's in de mediamarkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
TheZeroorez schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:41:
[...]
Ach, zo lang er niets te zien/merken is aan de laptop is er geen probleem toch? Af en toe verbaas ik me er echt over hoe moeilijk mensen kunnen doen om een zegeltje :X

Als er ook maar iets aan gebruikssporen aan de laptop te zien is zou ikzelf er natuurlijk wel mee terug gaan. Op zich mag je dat nu ook doen, maar of het zinnig is...
Tis dan wel een Laptop :X

Dat is imho het apparaat met de hoogste uitval, zeker consumenten dingen. Als dat din gook nog een maand in de winkel heeft gedraaid met iedereen die even los gaat op scharnieren en toetsenbord, dan is dat echt niet goed voor zo'n ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:21
GlowMouse schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:43:
Wie zegt dat TS echt een laptop heeft gekocht, en niet gewoon het standaardwachtwoord wil van alle pc's in de mediamarkt? :?
Ga je daar echt van uit?
Dan was hij veel verder gekomen met het googlen op win vista/7 password crack....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Een laptop die een half jaar aanstaat in de winkel, en door 10.000 mensen wordt aangeraakt, is halverwege z'n technische levensduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Onbegrijpelijk dat TS niet zelf op het idee is gekomen om dat ding naar de winkel terug te brengen..
..iedereen weet toch wel dat er nooit er te nimmer al een account op een gloednieuwe laptop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Opa_vertelt schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:06:
..iedereen weet toch wel dat er nooit er te nimmer al een account op een gloednieuwe laptop zit?
Ik denk dat er tussen de ~16 miljoen Nederlanders wel wat te vinden zijn die dat niet weten hoor... Waarschijnlijk ongeveer de helft.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Opa_vertelt schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:06:
Onbegrijpelijk dat TS niet zelf op het idee is gekomen om dat ding naar de winkel terug te brengen..
ik weet niet hoor: zo te zien weet zelfs opa het 8)7

OT: terug naar de winkel, of pak het op de tweaker manier aan en installer m zelf, is simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:26:
OT: terug naar de winkel, of pak het op de tweaker manier aan en installer m zelf, is simpel
Op een demo-model hoor je korting te krijgen ;) dus als je hem niet omruilt, en je moet op de centen letten, korting vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

job

bwerg schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:48:
[...]

Op een demo-model hoor je korting te krijgen ;) dus als je hem niet omruilt, en je moet op de centen letten, korting vragen.
Niks hoort. Je kan altijd vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
job schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:51:
[...]

Naar mijn weten mag je een product dat niet meer nieuw is niet meer als zijnde nieuw verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 10:28
Nou, mij was het heel eenvoudig. Ik heb voor een nieuw apparaat betaalt dus wil ik een nieuw apparaat. Ik zou m omwisselen voor een nieuwe. Dat gelul "ik heb hem getest" geloof ik niet in. Dat doet ASUS zelf wel, dat hoeven hun niet te doen.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
okey
bedankt voor jullie reacties ik ga maandag gelijk terug naar MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 17:57

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Anoniem: 348940 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:36:
okey
bedankt voor jullie reacties ik ga maandag gelijk terug naar MediaMarkt
Zijn er ook mediamarkten die niet op zondag open zijn dan?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Let erop dat de doos, zoals eerder genoemd, "geseald" is. Ik heb zelf ook een machientje van ASUS en daar zat een speciale zegel op de doos (een brede stuk plakband bij de doosopening). Die mag niet verbroken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:44
Helaas komt het natuurlijk wel eens voor dat er een productiefout in een laptop zit, dan zou het mogelijk kunnen zijn dat hij dus wel getest moet worden (ik werk zelf in de telecom en het komt wel eens voor dat wij alle toestellen van een bepaald type moeten testen), de fabrikant doet dat echt niet (dat is de grootste illusie die er is).

Verder is inderdaad de meest logische weg om langs de winkel te gaan, zoals al eerder aangegeven. Maar ja, als er geen uiterlijk gebruikssporen op zitten maakt het allemaal toch niets uit? Je hebt gewoon 2 jaar garantie, toch? Wat ik persoonlijk niet snap is dat er een aantal hier loopt te vragen om korting, wáárom als hij geen gebruikssporen heeft? Ik vind dat zo vreemd: wel de laptop werkend willen zien maar vervolgens dat exemplaar niet willen kopen omdat het een demo model is, het is een demo model zodat jij als consument kan zien hoe het werkt. Ze kunnen er ook voor kiezen om geen demo model te doen, is dat dan hoe iedereen het wil zien? Nergens meer demo modellen omdat iedereen daar altijd die korting op wil (en ik hoor regelmatig mensen in de - insert random media winkel - vragen om een onredelijke korting, omdat er een klein krasje op zit).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Sp!tF!re schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:40:
Verder is inderdaad de meest logische weg om langs de winkel te gaan, zoals al eerder aangegeven. Maar ja, als er geen uiterlijk gebruikssporen op zitten maakt het allemaal toch niets uit? Je hebt gewoon 2 jaar garantie, toch? Wat ik persoonlijk niet snap is dat er een aantal hier loopt te vragen om korting, wáárom als hij geen gebruikssporen heeft?
Simpel: de laptop slijt! De backlight komt aan z'n branduren als-ie lang aanstaat, de scharnieren krijgen het zwaar te verduren, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Beste spitfire. In de fabriek gaan ze allemaal langs een gewone automatische test, dus komen de fouten er wel uit. Ik vindt het vreemd dat een winkel deze natest en geloof daar echt geen bal van. Ik ben zelf systeem beheerder en weet uit deze ervaring dat het niet klopt als een MediaMarkt deze nog gaat testen. Dan zouden ze alle machines nog eens moeten gaan testen, en dat doen ze echt niet. En trouwens, bij de MediaMarkt hebben ze daar echt geen kennis om dat te testen. Daar doet ie het of hij doet het niet.

Zulke winkels moeten daar gewoon vanaf blijven, dat is hun taak niet. Verkopen, dat moeten ze doen. Ten tweede, er zit niet voor nix een zegel op de doos. Dat betekend dat alleen de eigenaar die dat produkt heeft gekocht, het mag verbreken en door dat te doen gaat hij/zij akkoord met de regels die daar aan verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RemcoDelft schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:43:
[...]

Simpel: de laptop slijt! De backlight komt aan z'n branduren als-ie lang aanstaat, de scharnieren krijgen het zwaar te verduren, etc.
Dat lijkt me ook, een mediamarkt is van 08.00 tot 22.00 open ofzo 6 dagen in de week, en op koopzondagen. Of ze die dingen uitzetten als ze naar huis gaan vraag ik me ook af dus als die al een paar maanden in de winkel heeft gestaan heeft die er al heel veel uren opzitten en hebben er al heel veel mensen aangezeten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

job schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:51:
[...]

Hoort wel :P het is een demo-model, die lang gebruikt is door klantjes. Dat is geen nieuw model. Dus zonder dat ze je daarop attenderen mogen ze die niet als nieuw verkopen en korting is heel gebruikelijk. Zo niet, dan hoor je ook weer gewoon een nieuwe te krijgen want ze hebben je een product verkocht waar je niet om gevraagd hebt zonder je daarover in te lichten.
Wat ik persoonlijk niet snap is dat er een aantal hier loopt te vragen om korting, wáárom als hij geen gebruikssporen heeft? Ik vind dat zo vreemd: wel de laptop werkend willen zien maar vervolgens dat exemplaar niet willen kopen omdat het een demo model is, het is een demo model zodat jij als consument kan zien hoe het werkt. Ze kunnen er ook voor kiezen om geen demo model te doen, is dat dan hoe iedereen het wil zien? Nergens meer demo modellen omdat iedereen daar altijd die korting op wil (en ik hoor regelmatig mensen in de - insert random media winkel - vragen om een onredelijke korting, omdat er een klein krasje op zit).
Er is nogal een verschil tussen een laptop werkend zien (prima) of een laptop kopen die misschien een half jaar lang elke dag door honderden mensen is aangeraakt en uitgeprobeert (niet prima). Uiteraard hoor je daar korting op te krijgen. Heeft de lokale pc-boer mij laatst nog uitgelegd, hij doet zelfs zijn demo-TV's (waar helemaal niemand met zijn vingers aankomt!) met honderden euro's korting de deur uit na een half jaartje.

[ Voor 79% gewijzigd door bwerg op 07-03-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-05 09:06
Gewoon omruilen, ik zou er niet eens over na denken om een demo model te houden (ook niet als er een paar tientjes er van af gaan)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
Sp!tF!re schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:40:
Verder is inderdaad de meest logische weg om langs de winkel te gaan, zoals al eerder aangegeven. Maar ja, als er geen uiterlijk gebruikssporen op zitten maakt het allemaal toch niets uit? Je hebt gewoon 2 jaar garantie, toch? Wat ik persoonlijk niet snap is dat er een aantal hier loopt te vragen om korting, wáárom als hij geen gebruikssporen heeft? Ik vind dat zo vreemd: wel de laptop werkend willen zien maar vervolgens dat exemplaar niet willen kopen omdat het een demo model is, het is een demo model zodat jij als consument kan zien hoe het werkt. Ze kunnen er ook voor kiezen om geen demo model te doen, is dat dan hoe iedereen het wil zien? Nergens meer demo modellen omdat iedereen daar altijd die korting op wil (en ik hoor regelmatig mensen in de - insert random media winkel - vragen om een onredelijke korting, omdat er een klein krasje op zit).
De schade zit hem dan ook niet in dat ene krasje bij een laptop. Gezien de laptops bij ons op de opleiding weet ik dat velen na 2 jaar al wat gebreken beginnen te vertonen. Ze doen het wel, maar je merkt toch echt dat hij al aardig versleten is. Ik denk dat een beetje demo laptop al bij diezelfde 2 jaar is na een half jaar in de winkel.

Daarbij, als ik een laptop koop / uitzoek, dan ram ik behoorlijk op het toetsenbord en geef het scharnier een behoorlijke swieper. Ik probeer het scherm ook te verbuigen en druk even behoorlijk op de polssteunen. Daarna komt de onderkant ook tot een grondige test. Consumentennotebooks zijn namelijk doorgaans rotzooi. Sure, het is de prijs die je er voor betaald. Er zit tussen de modellen echter genoeg verschil qua bouwkwaliteit. En ja, degelijkheid is wellicht het belangrijkste punt bij consumentennotebooks om op te letten! En ik ben vast niet de enige die ze even goed test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:00

job

bwerg schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:23:
Hoort wel :P het is een demo-model, die lang gebruikt is door klantjes. Dat is geen nieuw model. Dus zonder dat ze je daarop attenderen mogen ze die niet als nieuw verkopen en korting is heel gebruikelijk. Zo niet, dan hoor je ook weer gewoon een nieuwe te krijgen want ze hebben je een product verkocht waar je niet om gevraagd hebt zonder je daarover in te lichten.

Naar mijn weten mag je een product dat niet meer nieuw is niet meer als zijnde nieuw verkopen.
Dat schrijf ik toch ook niet.
Ik zeg dat een winkel niet verplicht is korting te geven op een demo model. Je kan altijd korting vragen.

Over de staat van het product en dat eventueel verzwijgen heb ik niets gezegd.
Napo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:24:
Voor jou geldt hetzelfde... lees wat ik schrijf.

[ Voor 18% gewijzigd door job op 07-03-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Coach4All schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:36:
[...]
Zijn er ook mediamarkten die niet op zondag open zijn dan?
Blijkbaar die in Arnhem (of de TS heeft andere verplichtingen op zondag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Daarnaast gaat het om het principe.
Je betaald voor een nieuwe laptop geen gebruikte.
(of het nou 1 minuut gebruikt is of 1 week, gebruikt is gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Opa_vertelt schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:02:
Daarnaast gaat het om het principe.
Je betaald voor een nieuwe laptop geen gebruikte.
(of het nou 1 minuut gebruikt is of 1 week, gebruikt is gebruikt)
Als je verwacht dat je spullen terug kan brengen/ruilen als ze niet bevallen dan zou je daar niet over mogen zeuren. Hier meten veel mensen wel met twee maten in.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-01-2016
Het makkelijkste wat je kan doen, om te vermijden dat je helemaal naar de media markt hoef te gaan of extra moet betalen of wat dan ook:

start je pc -> bij de scherm waar je je wachtwoord moet invullen klik je op de shutdown button -> voordat je op herstarten klikt, druk je eerst op de "shift key" en houd deze ingedrukt -> klik op herstarten, en bevestig het -> houd de "shift key" ingedrukt houden totdat het scherm voor het herstellen of instellen opkomt.

Je klik op probleem oplossen, en daarna instellen.

de rest, kan je volgen op het scherm.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

aliT schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 01:09:
Het makkelijkste wat je kan doen, om te vermijden dat je helemaal naar de media markt hoef te gaan of extra moet betalen of wat dan ook:

start je pc -> bij de scherm waar je je wachtwoord moet invullen klik je op de shutdown button -> voordat je op herstarten klikt, druk je eerst op de "shift key" en houd deze ingedrukt -> klik op herstarten, en bevestig het -> houd de "shift key" ingedrukt houden totdat het scherm voor het herstellen of instellen opkomt.

succes!
Ik weet niet of hij na vijf jaar nog aanspraak daar op maakt hoor. Ik vermoed dat hij misschien wel weer een nieuwe heeft ;)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

aliT schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 01:09:

succes!
uhmmmm, na 6 jaar is het echt niet meer nodig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-01-2016
beter laat dan nooit! :-)
het is meer bedoelt voor degene die het gaan zoeken, en die vinden een heleboel bla bla bla, maar niemand die gewoon direct kan zeggen hoe het moet.
wat zoeken op google etc, zeg gewoon hoe het moet, daar help je iemand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Nog steeds geen reden om een steenoud topic te kicken ;). Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.