The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
M.a.w: als je al de mogelijkheid hebt om DVD's te spelen en tegelijkertijd door een microfoon te bléren (redelijke kans dat je wel even een mic moet kopen) ben je er al.
[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 06-03-2010 22:31 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik weet bijv dat ze in China van die dedicated karaokespelers hebben met x duizend liedjes. Ik denk dat ze die dingen in Vietnam ook hebben.
Van alles wat, maar de liedjes zijn los verkrijgbaar, dat is het probleem niet.Jimster schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:39:
Wat voor muziek wil ze zingen?
Ik weet bijv dat ze in China van die dedicated karaokespelers hebben met x duizend liedjes. Ik denk dat ze die dingen in Vietnam ook hebben.
En die karaokespelers zijn inderdaad uitstekend verkrijgbaar in Vietnam en we hebben erover gedacht om er daar één te kopen en mee te nemen, maar daar waren wat problemen mee als gewicht (in het vliegtuig) en de wens dat ik dat ding ook kan bedienen zodat een Nederlandstalige of Engelstalige bediening wel gewenst is
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Wat is SingstarDido schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:27:
Met het risico dat ik ga vloeken in de kerk van de echte karaoke-aanhangers, maar is een PS2 of 3 met Singstar een optie? Dan heb je buiten de karaoke-mogelijkheid ook meteen de mogelijkheid eens wat anders op het ding te spelen, mocht daar de behoefte toe ontstaan
http://www.singstargame.com/nl-nl/
Kan je niet gewoon twee microfoons op je audioset of PC aansluiten?
Natuurlijk kan ik Google gebruiken, ik kom al een paar jaar op GoT. Het was meer een opmerking dat een linkje wel handig was geweest. Maar Dido is net als ik een programmeur en gediplomeerd lui krengsanzut schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:30:
gewoon googelen helpt natuurlijk;
http://www.singstargame.com/nl-nl/
Nee, dat kan niet.Kan je niet gewoon twee microfoons op je audioset of PC aansluiten?
Sorry, geen X360.Jimster schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:33:
Mocht je een X360 hebben, dan heb je de game Lips.
[ Voor 15% gewijzigd door Freee!! op 07-03-2010 12:42 ]
Nu weet ik niet of de populaire Vietnamese meezingers daar ook voor te verkrijgen zijn, maar dat is vast uit te vinden.
In welk formaat koop je die dingen dan?Freee!! schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:26:
..maar de liedjes zijn los verkrijgbaar..
Naar wat ik ervan begrepen heb niet echt.Dido schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:53:
Maar, nu heb je dat linkje gehad, is singstar geen optie?
Ik heb al aanbiedingen voor karaoke machines gezien die nog goedkoper zijn, maar zonder Singstar is die PS2 dus niet echt relevant.Een PS2 kun je volgens google al voor 100 euro bij BOL bestellen.
Valt vast wel wat te regelen indien nodig (bestandsconversie is te doen).Nu weet ik niet of de populaire Vietnamese meezingers daar ook voor te verkrijgen zijn, maar dat is vast uit te vinden.
Het leuke aan singstar en clonen is dat je een score krijgt voor hoe goed je zingt. Daarnaast zijn er erg veel nummers beschikbaar.
[ Voor 17% gewijzigd door djexplo op 07-03-2010 17:14 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
CDG, of via internet MP3+G, een mp3 file met losse karaoketrack.
Nederlandstalige zijn er weinig te vinden, maar zowat iedere engelse plaat zijn er wel nummers te vinden.
Misschien ook zorgen dat je karaokespeler die formaten aankan? MP3+G zit ook vaak in een zipfile.