Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:14
Hallo.

Een paar vragen over Ziggo en XS4All.

Binnenkort ga ik op mezelf wonen. Nu ben ik in twijfel welke provider ik zal kiezen.
We hebben thuis nu XS4ALL, maar die is aardig duur t.o.v. Ziggo, waar je een alles in 1 pakket hebt voor 10 euro meer.

Hebben jullie veel last van storingen en/of uitval van internet van Ziggo? Is de internetsnelheid ook echt sneller bij Ziggo. Waar zou jullie keuze naar uit gaan?
Bij een Alles in 1 pakket zit dus ook tv. Is dit pakket ook uit te breiden met extra tv-keuzepakketten, of kan je alleen het Basis TV pakket krijgen in combinatie met het Alles in 1 pakket?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:55
Welkom op GoT, hier is het echter de bedoeling dat men zelf ook de moeite neemt om antwoorden te vinden op hun vragen.

Om je een klein beetje in de goede richting te helpen:
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

Kijk daar eens en lees het eens goed door dan moet je zelf wel een besluit kunnen nemen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:54

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb Ziggo Alles-in-1 Plus en dit pakket is qua digitale televisie gewoon uit te breiden met de losse tv-keuzepakketten dit kan heel gemakkelijk via de website van Ziggo.

De betrouwbaarheid is bij mij in ieder geval uitstekend en de snelheid is ook nog eens erg goed (hier in Emmeloord).

Bovendien heb je met Ziggo ook nog eens gratis bellen naar andere Ziggo abonnees dus als je veel familie hebt met Ziggo is dit natuurlijk ook er lekker.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 20:12

krvabo

MATERIALISE!

Fanatix schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:43:
Welkom op GoT, hier is het echter de bedoeling dat men zelf ook de moeite neemt om antwoorden te vinden op hun vragen.

Om je een klein beetje in de goede richting te helpen:
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7

Kijk daar eens en lees het eens goed door dan moet je zelf wel een besluit kunnen nemen.
Met dien verstande dat vooral in 'ervaringentopics' vaak meer de negatieve dan de positieve of neutrale berichten de boventoon voeren. ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32
kan je ziggo niet een paar maanden uitproberen? (bij upc heb ik dat toen wel gedaan). Soms mag je na 2 maanden dan weer opzeggen. als het bevalt, hou je het een jaartje aan en anders kan je alsnog over op xs4all