[Popcorn A110] Media Streaming WIn7 probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:14
Ik heb het volgende probleem:
In Windows 7 heb ik een map gedeeld met daarin films, netjes gedeeld met iedereen.
Maar deze map kan ik niet benaderen via de Popcorn Hour.
Dit was geen enkel probleem met Vista maar Windows 7 heeft het mooie Media Streaming.

Ik kan dus alleen films benaderen die in de bibliotheek zit. En mkv bestanden worden niet gezien als een video en dus ook niet gedeeld in de bibliotheek.

Ik heb geprobeerd de A110 uit de Media Streaming te halen maar dan staat er dat deze online is en de verbinding eerst verbroken moet worden. Dus uiteraard dat gedaan en dat ding verwijderd.
Vervolgens gaat het kabeltje er weer in en prompt plaatst Windows deze weer in de Media Streaming.

Het is me een tijd geleden gelukt na een hoop prutsen en ik heb geen idee meer hoe ik dat gedaan heb.
Het lukt dat ook elke keer maar 1x want de volgende keer staat de A110 gewoon weer in de lijst.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de A110 niet meer als Media player gezien wordt en in de Media Streaming geplaatst wordt of dat ik mkv en andere niet ondersteunende extensies in de bibliotheek kan plaatsen?

Waar vui zit, zit geen glans!