Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows mail

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

kan iemand mij even helpen
sinds gisteren als ik via mijn laptop mailt naar mijn vaste pc
dan gooit hij de mail in de junk email folder.

heel vervelend want ik krijg het niet voor elkaar

b.v.d

erik

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:12
Ha Erik,

Groeten is niet nodig, lees daarvoor de policy even door.

Welk mailprogramma gebruik je? En welke provider gebruik je? Ik denk dat dit niets met beveiliging te maken heeft, maar een moderator gaat daar uiteindelijk over :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:04:
Ha Erik,

Groeten is niet nodig, lees daarvoor de policy even door.

Welk mailprogramma gebruik je? En welke provider gebruik je? Ik denk dat dit niets met beveiliging te maken heeft, maar een moderator gaat daar uiteindelijk over :)
hallo diedx

ik gebruik windows mail
ik heb vista 32
en mijn provider is upc

erik

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:12
Ok, ik ben helaas geen kenner van Windows Mail. Wellicht dat iemand met kennis van Windows Mail wat licht kan schijnen. Ik neem eigenlijk aan dat hij niet aangeeft waarom hij verplaatst is?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Dit past inderdaad beter in een ander forum thuis, alleen ga ik het daar niet naar toe verplaatsen.

Wanneer je een topic start op GoT verwachten we een aantal zaken van je. Een daarvan is dat je eerst zelf zaken zoekt en uitprobeert. In de topic start vermeld je dan ook wat je gevonden en uitgeprobeerd hebt en waarom jij verwacht dat het niet werkt.

Jou topic voldoet daar niet aan en daarom gaat hij op slot en verplaats ik hem niet naar een ander forum.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.