Iemand ervaring met de gps dongle van ND-100, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349 . Hij kost 20 euro (gratis levering), maar ik vroeg me af zo'n dongle in de eerste plaats goed werkt en of toevallig niemand hier in Nederland een dongle van vergelijkbare prijs kent. (DX komt uit hong-kong en duurt altijd een paar weken
). Op zich heb ik alleen iets simpels nodig voor het testen van een applicatie waaraan ik wil gaan werken/aan werk, maar de dongle moet nou ook weer niet binnen een week kapot gaan.
(De app waaraan ik werk is een html5 offline map systeem, je gaat online om de nodige data van openstreetmap te downloaden en offline moet je er dan lekker makkelijk bij kunnen. Dat deel schiet al langzaam op, maar een gps toevoeging zou het ook nuttig maken voor meer mensen)
Alvast bedankt voor enig advies,

(De app waaraan ik werk is een html5 offline map systeem, je gaat online om de nodige data van openstreetmap te downloaden en offline moet je er dan lekker makkelijk bij kunnen. Dat deel schiet al langzaam op, maar een gps toevoeging zou het ook nuttig maken voor meer mensen)
Alvast bedankt voor enig advies,