Nieuwe PC (zelf samengesteld)

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• Negio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11-2023
Hallo iedereen. Ten eerste: als ik hier fout zit met mijn topic.. mijn excuses.
Al tijden ben ik rond aan het kijken naar een nieuwe pc. Ik ben er nu wel achter dat ik mijn pc online wil samenstellen en laten assembleren (zelf zie ik dit niet zitten).

Mijn wensen omtrent mijn PC:
- Budget: rond de 1000 euro
- Gebruik voor: Internet, tekstverwerking en (hard-core) games spelen vind ik ook altijd leuk
- Stiller is beter

Ik heb een lijstje samengesteld op Azerty en ben er benieuwd naar jullie (deskundige) kijk hierop. Werken alle onderdelen wel goed onderling bijvoorbeeld?

http://www.azerty.nl/wink...7517]=1&product[224674]=1

Deze lijst is inclusief 24inch monitor, maar zonder besturingssysteem en toetsenbord + muis. Deze koop ik in de winkel (moet dit altijd even voelen ;) ).

Graag hoor ik van jullie!

[ Voor 11% gewijzigd door Negio op 06-03-2010 17:35 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

job

Winkelmandjes hebben wij niets aan, die zijn gekoppeld aan jouw account/cookie oid. We kunnen het niet inzien.

Daarnaast heb je dit topic volledig over het hoofd gezien: *LET OP* - Wat moet ik kopen
Lees die eerst eens door.

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:47
euhm,

Die link werkt zo niet :)

who put a "stop payment" on my reality check

• Negio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-11-2023
Zo wel volgens mij :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

job

Nu wel inderdaad, maar dan geldt nog steeds de opmerking dat je eerst even die link moet doorlezen.
Dan weet je dat topics zoals deze hier niet mogen.

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:39
Ik zelf ben ook bezig met een computer zamen te stellen en vraag ook hulp, maar ik heb toch een paar puntjes.

Zoals:

1. 2 GB werkgeheugen is erg weinig zeker als je het met een i7-860. Dan kan je beter een i5-750 nemen en 4 GB werkgeheugen. Ik denk dat dat een stuk sneller is.

2. 700 watt niet erg veel? Ik weet het niet maar volgens mij heb je met 520 watt wel genoeg, echter weet ik dit niet zeker en kan iemand mij aanvullen.

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-12 16:15
2boris schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:42:
Ik zelf ben ook bezig met een computer zamen te stellen en vraag ook hulp, maar ik heb toch een paar puntjes.

Zoals:

1. 2 GB werkgeheugen is erg weinig zeker als je het met een i7-860. Dan kan je beter een i5-750 nemen en 4 GB werkgeheugen. Ik denk dat dat een stuk sneller is.

2. 700 watt niet erg veel? Ik weet het niet maar volgens mij heb je met 520 watt wel genoeg, echter weet ik dit niet zeker en kan iemand mij aanvullen.
In het vakje 2gb staat toch echt een 2 achter. 2x2= 4 :)

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Bibosjakie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-08 16:34
Losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan. Dus je heb zo een slotje te pakken.

Ik raad je aan om in een van de BBG-topics te posten en daar rond te kijken wat je voor 1000 euro met jouw wensen het best kan kopen.
Recent is er trouwens nog een best buy verschenen.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2010

[ Voor 23% gewijzigd door Bibosjakie op 06-03-2010 17:53 ]

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:39
Cardo@: Helemaal over het hoofd gezien. Excuses :P

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica