Toon posts:

Ik kan niet meer downloaden van belastingdienst.nl

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer pdf-files en aangifteprogramma's te downloaden van belastingdienst.nl.
LUKT NIET MEER! (Ook niet op een rustig moment van de dag). Er komt geen foutmelding, maar de 'groene' balk onderin gaat traag vooruit en tenslotte komt er de melding van geen verbinding.
Het downloaden van programma's van andere site (Limewire, Avast etc) levert geen enkel probleem op.
Ik heb alle beveiligingen uitgezet en zelfs het antivirusprogramma verwijderd.
Ik werk met een laptop Acer Aspire 9305 met Windows Vista.
Overigens kon ik de afgelopen jaren met deze laptop wel downloaden van belastingdienst.nl.
Andere internetprogramma's (Mozarilla Firefox, Google Chrome etc) geven het zelfde probleem.
Het antivirusprogramma heb ik uiteraard weer geïnstalleerd.
Op mijn oude Acer laptop kan ik alles van belastingdienst.nl downloaden.
Vraag: waar zit de blokkade voor deze website?

Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 14:05

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Probeer je het al meerdere dagen misschien was er een fout op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al te downloaden vanaf 22 feb. 2010. Nogmaals: met mijn andere laptop lukt het wel.
Overigens lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de website van de belastingdienst het in deze tijd van het invullen van de aangifte niet goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:57
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:29:
Ik probeer al te downloaden vanaf 22 feb. 2010. Nogmaals: met mijn andere laptop lukt het wel.
Overigens lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de website van de belastingdienst het in deze tijd van het invullen van de aangifte niet goed doet.
*kuch* http://webwereld.nl/nieuw...velt-belastingdienst.html

Je hebt het probleem zowel met programma's als PDF's begrijp ik ? Werken PDF's van andere sites wel ?

[ Voor 21% gewijzigd door ParaNoiMia op 06-03-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er als je het ip adres invul in je browser. 85.159.100.65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
wellicht vergelijkbaar met het probleem van deze persoon:
File downloaden lukt niet

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ParaNoiMia schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:48:
[...]

*kuch* http://webwereld.nl/nieuw...velt-belastingdienst.html

Je hebt het probleem zowel met programma's als PDF's begrijp ik ? Werken PDF's van andere sites wel ?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janberk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-07 19:57
Ik heb hetzelfde probleem met belastingdienst.nl.
Werk met Vista en kan met geen mogelijkheid iets downloaden van deze site, zowel PDF's als het programma ib2009.
Heb van alles geprobeert. IE opnieuw geinstaleerd, virusscan uit, firewall uit, gegoogled niets helpt.
Belastingdienst gebeld geen problemen bekend en geen oplossing.
1 maand terug nog een ander formulier gedownload zonder problemen.
Downloaden van alle andere sites totaal geen probleem.

Dit helpt niet je probleem oplossen maar je staat niet alleen.

WIE O WIE HEEFT EEN IDEE ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 19:23
Ik kom vandaag al helemaal niet op de website van de belastingdienst. Ik dacht vandaag de aangifte over 2009 maar eens te gaan doen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij voor de zoveelste keer dat ik niet kan inloggen als ondernemer bij de belastingdienst.

Als ik mijn wachtwoord op wil vragen met mijn gebruikersnaam, krijg ik de vermelding dat ik niet geregistreerd sta bij de belastingdienst. Lekker.
Nu voor de tiende keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar natuurlijk wel nu te laat met venootschapsbelasting opgave over 2008.

Heb dat een aantal keren willen invullen, maar telkens weer problemen, ook met nieuwe wachtwoorden, ook bij mijn andere bedrijf.

Heb toch een opleiding als ICT programmeur, maar blijkbaar niet voldoende om de website van de belastingdienst te begrijpen en in te kunnen loggen.

Een aantal keer trouwens, na het resetten van de account door de belastingdienst kon ik éénmalig wel inloggen, maar in de gegevens op het scherm kon ik niet bij de pagina's voor het opgeven van de venootschapsbelasting, dus ik dacht dat dat dan al misschien ingevuld was door mijn boekhouder. Op de links kon ik niet klikken om ze te openen.

Nu dus de boete betalen voor mijn ongelofelijke onkunde |:( .

PeterDoe

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 10:05 . Reden: Nog wat toe te voegen ]

Verwijderd

Ik sluit me maar bij deze thread aan, aangezien ik het hierboven vermelde probleem ondervind.
Echter het is nu inmiddels feb 2011.
Ik kan niets downloaden van de belastingdienst, maar met andere locaties geen enkel probleem.
Ben ik de enige?
En wat was vorig jaar de oplossing?

m.v.g. Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Oftewel: ik kan nog steeds niet downloaden van belastingdienst.nl. Ik heb daarover kontakt gehad met Microsoft en Acer. Beide verwijzen naar de belastingdienst.

Wie weet een oplossing?

Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 16:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Oftewel: ik kan nog steeds niet downloaden van belastingdienst.nl. Ik heb daarover kontakt gehad met Microsoft en Acer. Beide verwijzen naar de belastingdienst.

Wie weet een oplossing?

Frans
Contact opnemen met de belastingdienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
N.a.v. de mensen die hierover een TR maakten (thanks): dit lijkt vanwege de ouderdom van het topic een zinloze kick, maar is een vervolg op Probleem met downloaden

File downloaden lukt niet gaat ook over een Aspire. Misschien een of andere brak tooltje of brakke (netwerk)driver?

Check eens met de safe mode (let op dat je het veilig doet: niet ook even je webmail checken).

Maar de BD benaderen is sowieso handig. Al zal die deze dagen misschien over certificaten beginnen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:06

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:

Wie weet een oplossing?

Frans
Als je rechtermuisknop op de URL doet eigenschappen en hier eens het resultaat post van adres URL.
Ik heb wel eens gezien dat "_" vervangen werd door %20 of omgekeerd, wellicht gaat het in je browser fout.
Pagina: 1