verwarring alom bij aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:27
op site van Alice wordt vermeld dat het huidige KPN abonnement door Alice zelf geregeld wordt,
helpdesk Alice beweert het tegenovergestelde,
KPN beweert stellig bij porteren het abonnement zelf NIET op te zeggen
via de mail beweert Alice zelf KPN abonnement op te zeggen

adsl pas opzeggen als de 2e brief binnen is na 2 weken, termijn is nu met 5 weken verstreken en nog geen 2e brief, dus oude abo adsl nu wel of niet opzeggen?
volgens mail en brief van Alice wachten
oude abo loopt af op 16-4-2010
tijd begint nu te dringen

ben benieuwd wat ik nu heb op 16-4-2010, dit voorspelt weinig goeds, krijg nu het gevoel in de jaren 60 te leven, zou toch wat soepeler moeten anno 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te beginnen zul je volgens mij het onderscheid moeten maken tussen het KPN ADSL-abonnement en je KPN-overeenkomst ivm de koperlijn op zich. Ik denk (maar ben niet zeker) dat je ADSL-abonnement wel door Alice wordt opgezegd, maar je koperlijn niet, tenzij je je KPN-nr dat bij die koperlijn hoort, porteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 15:02
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:29:
Om te beginnen zul je volgens mij het onderscheid moeten maken tussen het KPN ADSL-abonnement en je KPN-overeenkomst ivm de koperlijn op zich. Ik denk (maar ben niet zeker) dat je ADSL-abonnement wel door Alice wordt opgezegd, maar je koperlijn niet, tenzij je je KPN-nr dat bij die koperlijn hoort, porteert.
Hmnee..Alice kan niet opzeggen, dat kan geen enkele provider. KPN heeft het beleid dat men een telefoonlijn waarop geen telefoonnummer actief is stopzet.

Dus: heb je alleen KPN analoge telefonie en migreer je je nummer naar een internetprovider die internet+bellen aanbied -> dan vervalt je KPN abonnement automatisch.

In alle andere gevallen moet je het zelf stopzetten, dus voor ISDN en ADSL abonnementen.