Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ION Audio Contour LP USB Platenspeler

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• hooptjen_bucht
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-03-2010
Hallo,

nu heb ik de ION Audio Contour LP Platenspeler. Daarop draai ik vooral rommelmarkt-lp's. Tot nog toe ging dit prima, maar sinds krot ben ik begonnen met het verzamelen van dure 180 gr. lp's.

Is het zonde voor m'n lp's om deze met deze speler af te spelen. Hiermee bedoel ik niet: de geluidskwaliteit kan veel beter, maar m'n lp's geraken erdoor beschadigd.

Kan ik dit probleem oplossen door een betere naald te kopen of koop ik van de eerste keer een nieuwe speler (thorens td 160)

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Ligt er denk ik aan wat voor element/naald er nu in zit. Waarschijnlijk niet heel goed. Kijk ook eens rond in Het Grote Vinyl Topic :)

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True