Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 09:13
Aangezien Google Talk nog een tijdje op zich laat wachten volgens mij is een andere partij hier mee aan de slag gegaan. http://www.tweedenummer.nl/ Je kan gratis een tweede nummer maken en zo bijvoorbeeld werk/privé, vrouw/maîtresse of verschillende webkanalen gescheiden houden. Ik heb zelf meerdere webshops en ik vond het wel zo leuk om mensen correct aan te spreken.

De dienst is 100% gratis, na het inschrijven werkt je tweede nummer direct. Je krijgt een nummer in de vorm van 063211XXXX. Als je hierop gebeld wordt krijgt de beller eerst een wachttoon. Jij wordt vervolgens gebeld door je tweede nummer waarna je kan kiezen om op te nemen of door te sturen naar je voicemail. Ook kun je openingstijden van je tweede nummer opgeven zodat je niet 's nachts gebeld wordt door klanten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Door wijzigende marktomstandigheden, kan TweedeNummer echter besluiten om deze gratis dienst te veranderen in een betaalde dienst.Mocht deze situatie zich voordoen dan zal TweedeNummer je ruim van te voren informeren over de veranderingen.Je kan dan altijd besluiten om kosteloos deze dienst op te zeggen. Je zit dus nergens aan vast.
Leuk: op het moment dat het hen uitkomt (en dat is over het algemeen wanneer jij niet meer zonder dat nummer kunt) mogen/kunnen zij er een betaaldienst van maken...

Cock flavored soup mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

wat kost het bellen naar dit 'tweede nummer'?

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
als je een topic wilt openen waarin je niet zozeer een probleem aankaart maar een bepaald onderwerp wilt bespreken, dan is het de bedoeling dat je een duidelijk beargumenteerde stelling of mening in je topicstart verwerkt zodat er discussie kan ontstaan. Omdat de discussiewaarde van dit topic ontbreekt gaat deze op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.