Toon posts:

Beeld staat gedraaid op oude monitor.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Kheb het probleem dat mijn beeld ongeveer 5 graden gedraaid staat op mijn monitor. (CTX / type :?) Heeft iemand hier
een progje voor, of een mogelijke oplossing

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00
Bij mijn monitor kan ik dat met die knoppies regelen die er op zitten.

Moet je maar 's ff kijken of dat bij jou niet kan...

• Veen
Of gewoon aan de ene kant een paar viltjes eronder drukken...

Verwijderd

Een nieuwe monitor misschien :P

Verwijderd

Topicstarter
Nee, met de knopjes kan ik niets doen. Alleen vergroten en verkleinen. Bestaat er geen progje, waarmee je dit kunt bijwerken

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij bestaat er geen software om je beelt 5 graden te draaien. Wel software om het beeld iets te verschuiven naar boven of naar beneden.

Meestal kun je dit idd. op je monitor zelf instellen, als ik jou was zou ik even contact opnemen met CTX. Bellen kan ook +31 (0)40 29 09 700 (werkdagen).

• Veen
Ik zou 't niet weten maar je kan ff op http://www.tweakfiles.com kijken of daar iets bij staat...

Staan allemaal handige progjes en misschien ook wel om je beeld te kunnen draaien.

Suc6

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Probeer de service-schema's te vinden, en regel de juiste potmeter in de monitor af.
Anders kun je het bij zo'n bedrijfje proberen die dat soort werk doen. (jan op de hoek ?)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk nog wel even rondt. Bedankt voor jullie hulp 8-)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 13:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het zou ook kunnen dat het juk iets scheef op de buis zit. Maar daarvoor moet je hem openhalen.
Ook is het mogelijk dat er kleine 4kante magneetjes rond de beeldbuis en/of het juk zitten. Hiermee kun je je beeld afregelen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1