Ik heb onlangs een USB brander aangeschaft en wil hem nu aansluiten op een 166MMX 32 RAM systeem, dit systeem heeft alleen helaas geen USB aansluiting, dus wilde ik te werk geen met een USB insteekkaart, mijn vraag is nu, zou mijn prehistorische systeem, een USB brander kunnen trekken via zo'n USB insteekkaart????
Verwijderd
Het kan natuurlijk wel, ik denk ook wel dat het gaat werken (ik weet niet of het stabiel gaat werken) en ik zou hem gewoon ff ruilen voor een interne brander.Op donderdag 08 maart 2001 11:18 schreef dr_octagon het volgende:
Ik heb onlangs een USB brander aangeschaft en wil hem nu aansluiten op een 166MMX 32 RAM systeem, dit systeem heeft alleen helaas geen USB aansluiting, dus wilde ik te werk geen met een USB insteekkaart, mijn vraag is nu, zou mijn prehistorische systeem, een USB brander kunnen trekken via zo'n USB insteekkaart????
Verwijderd
Ga maar eens naar www.sitecom.nl en dan naar produkten en dan naar usb card. Daar zie je staan dat deze usb card vanaf een p90 werkt.
Deze kaarten zijn te koop bij Dynabyte.
Ik heb er zelf een in een p100 zitten en dat werkt goed met w98
Deze kaarten zijn te koop bij Dynabyte.
Ik heb er zelf een in een p100 zitten en dat werkt goed met w98
Je kan natuurlijk voor 89 piek die pci-usb card kopen van sitecom, maar ik heb een p233 mmx en daar zat geen usb connector achterop de pc, maar wel op het moederbord. Dus kijk ff in je mobo-manual en kijk of er een usb-connector op zit (8pins geloof ik) dan hoef je alleen maar een kabeltje van 11.95 te kopen.