Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tablet-software voor touchscreen

Pagina: 1
Acties:

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
Ik ben sinds kort in het bezit van een 10" touchscreen laptopje met een wat verouderde configuratie:
Centrino 1.4, 1GB ram een 100gb Harde schijf.

Ik zat te denken om hier een soort tablet/ipad/surface achtig apparaat van te maken.

Om alles lekker snel te laten lopen heb ik XP Tablet Editie gebruikt die ik nog kon krijgen via mijn MSDN accountje.

Echter, ik zie hier te weinig tablet-pc functionaliteit in.

Het doel is om het apparaat ergens in te bouwen, bijv een salontafel, keukenkast of iets anders,
en er 's ochtends terwijl ik mijn brood smeer even snel wat dingen te kunnen bekijken, dmv touch-bediening.
Dus een paar grote knoppen met mail, krant, twitter, fora, e.d.

Ik heb al een beetje lopen zoeken op 'tablet-pc' software, maar er komt weinig bovendrijven.

Heeft iemand suggesties voor een XP-applicatie die dit kan realiseren? Het liefst dus wel Windows, vanwege de driverondersteuning (zit ook een 3G-adaptertje in, die slecht wordt ondersteund door linux).
Het gaat ook door huisgenoten gebruikt worden, met minder computerkennis.

Heeft iemand hier tips voor? Hoeft niet perse freeware te zijn, en het hoeft ook niet per se alleen voor dit doel te dienen, als het de functionaliteit van een paar grote mainbuttons maar kent.

Bedankt!

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
he, leuk idee ik hou dit topic in de gaten !

ik zag vanmiddag bij een klant netpresenter op een PC voorbij huppelen. heb me er niet verder in verdiept, maar wellicht is het iets. anders, zelf ik maken ?

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
netpresenter.. gaan we ff uitzoeken. :)

En ja idd, ik zat er ook al aan te denken om zelf wat te knutselen.

Ik kan beetje Java en Flash, daar moeten die buttons toch wel mee te maken zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/15p25qe.gif

zo moet het er dan een beetje uit komen te zien.

Ik bedacht me ook dat Android eigenlijk heeft wat ik zoek, maar dan moet het GROTER.

Afbeeldingslocatie: http://ykyuen.files.wordpress.com/2009/12/android-screenshot.png