• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb sinds kort ontdekt dat in mijn systeem->apparaatbeheer een geel vraagteken staat met ook een klein geel uitroepteken ernaast.
Het betreft hier een PCI brugapparaat.
Het probleem is dat ik volgens mij wel de drivers al heb gevonden maar hij blijft er staan. Ik weet nu niet echt wat ik moet doen.

Ik heb al geprobeerd om hem te verwijderen en toen de drivers opnieuw te instaleren, maar dat hielp niet. Handmatig de software in een de driver map laten zoeken werkt ook niet want dan vind hij niks.

Iemand raad? Want al mijn games freezen nu om de paar seconden :'(

Hier specs van mijn mobo:

Property Value
Manufacturer ASUSTeK Computer INC.
Model K8N
Version Rev 1.xx

North Bridge NVIDIA nForce3 250 Revision A1
South Bridge NVIDIA nForce3 MCP Revision A1

CPU AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
Cpu Socket Socket 754

System Slots 5 PCI, 1 AGP

Memory Summary
Maximum Capacity 8192 MBytes
Maximum Memory Module Size 2048 MBytes
Memory Slots 3
Error Correction None

Ik heb dus op de site van nvidia de nforce drivers gedownload maar dat helpt dus niks :'(
Ik heb eraan gedacht om handmatig te instaleren met de wizard maar ik heb geen indee want ik dan in het eerste keuze scherm moet pakken.

oplossing:
Na 3 uur klooien eindelijk de oplossing gevonden. De drivers gedownload van de Asus homepage, het bestand uitgepakt zoals normaal. En toen handmatig de drivers aangewezen via apparaatbeheer.

Let op de Nforce drivers werkt het dus niet mee, ook al zijn dit wel de officiele en werken voor de rest van je apparaten.

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 06-03-2010 20:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
Wellicht dat het voor het nageslacht juist handiger zou zijn als je je probleem zou laten staan en de oplossing toe zou voegen ;)

Desktop | Server | Laptop