Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] tab weglaten indien geen wenslijst/activit/inventaris

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Nu is het zo dat alleen in het geval dat er een (zichtbaar) fotoalbum is de tab in de gallery getoond wordt. Maar als een user geen inventaris, activiteit of wenslijst heeft lijkt het me ook onnodig deze te tonen.

Wat er nu staat bij lege tabbladen:
Bekijk alle reacties (0)
[hr]$user heeft geen (openbare) inventarissen
[hr]$user heeft geen (openbare) wenslijsten

Conditioneel tonen dus van de aanwezige tabs is volgens mij een mooie en elegante oplossing.
Alleen Profieltab tonen

Mocht eventueel de bio en/of Tweaker CV ook een eigen tab krijgen dan hoeven dus alleen maar de ingevulde/voor andere users zichtbare tabs getoond te worden.
[/toekomstmuziek]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat kan op zich wel, maar dan moeten de linkjes 'Nieuwe inventaris' en 'Nieuwe wenslijst' wel ergens anders beschikbaar gemaakt worden.

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dit is dus als je de gallery van anderen bekijkt, in je eigen gallery moeten ze volgens mij gewoon blijven staan, omdat je anders geen nieuwe wenslijst/inventaris kunt maken zonder de pricewatch in te duiken.

Ik vind het al onlogisch dat als jij in andermans #tab:inventaris zit zelf een nieuwe inventaris aan kunt maken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die heb je in principe in de pricewatch al, in de popup product toevoegen aan wenslijst / inventaris.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:37:
Dit is dus als je de gallery van anderen bekijkt, in je eigen gallery moeten ze volgens mij gewoon blijven staan, omdat je anders geen nieuwe wenslijst/inventaris kunt maken zonder de pricewatch in te duiken.

Ik vind het al onlogisch dat als jij in andermans #tab:inventaris zit zelf een nieuwe inventaris aan kunt maken.
Ja, onderscheid tussen je eigen gallery en die van een ander moet er natuurlijk wel zijn :P Feit is dat die linkjes er nu overigens wel staan bij het bekijken van de gallery van anderen.

Sowieso is het nogal vaag dat praktisch dezelfde sidebar 4x in de broncode terugkomt. Hier kan nog wel wat aan gesleuteld worden :)

Intentionally left blank