Hallo allemaal,
Ik gebruikte sinds een paar manden SoundMagic PL-50 oordopjes met een Nokia N900.
Nu heb ik mijn oordopjes weer eens kapot gemaakt en heb nieuwe nodig
Ik was erg tevreden over de kwaliteit ervan en dacht eraan een nieuwe te kopen, maar ik keenk eens op internet en er waren zoveel nieuwe modellen dat ik er niet meer uitkwam
Kan iemand mij en de juiste richting helpen in een beter paar voor ongeveer dezelfde prijs (€50) of van ongeveer dezelfde kwaliteit voor een lagere prijs?
Ik had eerder een Sennheiser In-Ear Hoofdtelefoon CX 400 waar ik ook wel tevreden over was. Vooral omdat de kabel zo kort was.
Daarvoor had ik ook nog de Creative EP-630, maar die vond ik echt niks
Ik kon mijn omgeving gewoon nog horen 
Ik heb het liefst in-ear dopjes zonder microfoon.
Alvast bedankt voor jullie tips
Ik gebruikte sinds een paar manden SoundMagic PL-50 oordopjes met een Nokia N900.
Nu heb ik mijn oordopjes weer eens kapot gemaakt en heb nieuwe nodig
Ik was erg tevreden over de kwaliteit ervan en dacht eraan een nieuwe te kopen, maar ik keenk eens op internet en er waren zoveel nieuwe modellen dat ik er niet meer uitkwam
Kan iemand mij en de juiste richting helpen in een beter paar voor ongeveer dezelfde prijs (€50) of van ongeveer dezelfde kwaliteit voor een lagere prijs?
Ik had eerder een Sennheiser In-Ear Hoofdtelefoon CX 400 waar ik ook wel tevreden over was. Vooral omdat de kabel zo kort was.
Daarvoor had ik ook nog de Creative EP-630, maar die vond ik echt niks
Ik heb het liefst in-ear dopjes zonder microfoon.
Alvast bedankt voor jullie tips
[ Voor 17% gewijzigd door Arif op 05-03-2010 19:05 ]