Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

muziek afspelen as mic input

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

is er een programma of iets zodat ik muziek kan afspelen en zodat andere proramma's dit kunnen gebruiken als mic input(skype) wie kan hier bij helpen ? groet?

Verwijderd

Dat hangt af van de hardware.
Je kunt in Skype misschien als ingang een kanaal kiezen waar muziek op afgespeeld kan worden. Eventueel kun je buitenom je computer het doorlussen door de line-out met een kabeltje te verbinden met de line-in, en in Skype de line-in selecteren.
Maar als je echt de microfooingang wilt gebruiken, dan zul je een mixer buiten je computer moeten gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
bij skype kun je niet de line in kiezen maar er is geen software zodat je een nieuwe virtuele mic lijn kunt maken en daarover muziek afspelen? (bij stem veraderings software maakt ook een virtuele mic lijn aan )

• Diocletianus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-11 21:50
Mijn ThinkPad kon in tegenstelling tot mijn oudere computers niet meer geluid direct opnemen met de optie 'stereo mix' via de Windows-instellingen. Op de fora van de fabrikant las ik dat ze die functionaliteit er hardware-matig uitgesloopt hadden, dus toen ben ik ook gaan zoeken naar een dergelijk programma.
Na lang zoeken ben ik toen op Virtual Audio Cable gekomen. Het is niet gratis, nam (bij mij) met een lichte vertraging op en heeft me destijds aardig wat tijd gekost om het goed werkend te krijgen, maar het werkte wel.