Hulp bij keuze uit 3 lcd televisies.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers! :*)

Ik ben al meer dan 3 weken opzoek naar een nieuwe lcd-televisie.
Heb veel informatie gezocht, en me er al behoorlijk in verdiept.
Ik ga de lcd gebruiken op mijn woonkamer, op kamers.
Hij zal voornamelijk gebruikt worden in combinatie met mijn playstation 3.
Daarnaast komt er waarschijnlijk een keer digitenne van KPN bij.
Op de playstation 3 ga ik veel gamen, en blu-ray films kijken, dus een goede kwaliteit is van opperste belang.

Op dit moment twijfel ik tussen de volgende 3 lcd-televisies:

Sony KDL-37EX500
Samsung LE37B650
LG SL8000

Er zit niet echt veel verschil tussen deze 3, maar hopelijk zijn er mensen die mij toch advies kunnen geven met het maken van een keuze. De maat 37 inch staat wel vast.

Alvast hartelijk bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger1234
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-06 21:38
He ik wil niet vervelend doen, maar kwaliteit van opperste belang en kpn digitenne heb ik nog niet samen door 1 deur zien gaan ;). Verder zou ik gewoon naar de lokale MM gaan of een andere toko en bekijk ze. Koop dan degene die JIJ het beste cq het mooist vind.

http://tweakers.net/gallery/158119/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 17:13

FeaR

In GoT we trust

En waarom heb je juist voor die drie tv's gekozen? Puur omdat de specificaties je aan staan of heb je ze al in de winkel bekeken? En mocht het laatste het geval zijn dan zijn er vast per merk en type wel positieve- dan wel negatieve punten. Mocht je nog niet gekeken hebben in de winkel dan is dat wat je nu moet gaan doen. Want een tv koop je niet van plaatjes met specificaties.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat digitenne niet de beste kwaliteit geeft dat weet ik, maar ik woon buiten het dorp, en heb verder geen andere keus.

@Fear ik heb voor deze 3 tv's gekozen, omdat deze binnen mijn prijsklassen vallen, ik zoek een televisie tussen de 650-750 euro. En deze 3 tv's zaten in deze prijsrange, daarnaast hebben ze alle 3 full hd wat ik sowieso wil voor mijn blu-ray, en 100 hz.
Ik neem aan dat 100hz beter is dan 50hz? En dat dit het beeld gladder laat overkomen?

Weet iemand ook of LG wel een goede kwaliteit bied, want ik hoor veel dat LG wel heel mooie apparatuur heeft, maar dat er veel problemen mee zijn als ze een tijdje in huis zijn.

Heeft iemand een van deze 3 televisies thuis, en wat vind jij er van? Nadelen/voordelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 19:04 ]