Ubuntu display van 32 bits naar 16 bits?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:31
Iemand enig idee of ik het display van 32 bit naar 16 bit kan krijgen?

Denk dat mijn oude laptop dan net iets beter en vlotter zal lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je zelf al wat gezocht? Er is zat informatie op Google hierover. Eerste hit bijvoorbeeld met 'ubuntu 16 colors' geeft dit Ubuntu Forums topic met je oplossing: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1238639

Eigen inzet is belangrijk hier op Tweakers. Simpelweg een vraag dumpen wordt hier niet echt prettig gevonden. Na meer dan 2 jaar hier rondzwerven had ik toch wel wat meer verwacht.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
Ja hoor, maak je geen zorgen, ik weet hoe het hier hoort.

Die link die je aanhaalt, had ik uiteraard ook zelf al gevonden, werkt niet, ik zie een volledig lege .conf file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
LaptopSmurf schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:23:
Ja hoor, maak je geen zorgen, ik weet hoe het hier hoort.

Die link die je aanhaalt, had ik uiteraard ook zelf al gevonden, werkt niet, ik zie een volledig lege .conf file.
Je beide zinnen staan haaks op elkaar.

Anyway, een simpele toevoeging van 'karmic' aan je google query hadden je naar een recenter topic geleid waar je probleem volledig mee opgelost wordt.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
gertvdijk schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:29:
[...]

Je beide zinnen staan haaks op elkaar.

Anyway, een simpele toevoeging van 'karmic' aan je google query hadden je naar een recenter topic geleid waar je probleem volledig mee opgelost wordt.
Nee, helaas, doet niets. Ik kijk nog wel even verder, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Vroeggah werkte de Xserver veel minder met auto probing en was de xorg.conf heilig. Die werd weliswaar gegenereerd, maar wel met standaard waarden. Heb hem voor Debian op oude Pentium en P3 systemen nog redelijk moeten aanpassen om beeld werkend te krijgen.

Tegenwoordig is het andersom: De xorg.conf is blanco omdat er op auto-probing wordt vertrouwd met de Xserver. Tenzij je regels zet in de .conf worden de waardes van de probing gebruikt.

Aan jou dus de schone taak om handmatig je .conf te vullen met keys en values zodat je de xserver naar eigen smaak aanpast.

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1