Ik zit me iets af te vragen. Stel, er is een e-mailadres niet in gebruik en er is een e-mail naartoe verzonden... Uiteraard krijgt de afzender eerst een e-mail met ''delivery failed''. Erna besluit iemand om het door de afzender gebruikte adres te activeren. Is er dan een mogelijkheid om de e-mail (die voor het account bedoeld was maar niet aankwam omdat het eerst niet bestond) terug te halen?
Uiteraard heb ik al in de helpdesk rondgesnuffeld van Gmail en Google maar er is niks nuttigs uitgekomen. Ze bellen over een dergelijke technische vraag is al helemáál uit den boze dus vandaar dat ik het op deze manier probeer om te zien of iemand hier iets over te zeggen heeft. Niet geschoten, altijd mis!
Uiteraard heb ik al in de helpdesk rondgesnuffeld van Gmail en Google maar er is niks nuttigs uitgekomen. Ze bellen over een dergelijke technische vraag is al helemáál uit den boze dus vandaar dat ik het op deze manier probeer om te zien of iemand hier iets over te zeggen heeft. Niet geschoten, altijd mis!