ik heb problemen met fifa 10 (ps3) online te spelen, bij belke elke wedstrijd verlies ik de verbinding met de ea servers, terwijl de verbinding met playsation network gewoon goed blijft. andere spellen werken wel gewoon goed, waarvan o.a. battlefield 1943 (ook van ea). nou heb ik op internet opgezocht waar dit aan kon liggen, en kwam uit bij port forwarding, heb ik dus gedaan met het programma "simple port forwarding". ik heb de volgende ports geforward:
UDP: 3658 (peer-to-peer connection); 6000 (voice over IP); 9555 (EA SPORTS Ticker)
TCP: 31400-31499 (lobby connection); 13505 (EA Messenger); 443 (DNAS authentication)
volgens internet moest ik deze openzetten. dit is gelukt, op de port 443 na. deze blijft gesloten op een of andere manier: hij geeft bij de test failed aan. weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit op kan lossen? de volgende router heb ik: Netgear Next Wireless-n router wnr834b v2.
UDP: 3658 (peer-to-peer connection); 6000 (voice over IP); 9555 (EA SPORTS Ticker)
TCP: 31400-31499 (lobby connection); 13505 (EA Messenger); 443 (DNAS authentication)
volgens internet moest ik deze openzetten. dit is gelukt, op de port 443 na. deze blijft gesloten op een of andere manier: hij geeft bij de test failed aan. weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit op kan lossen? de volgende router heb ik: Netgear Next Wireless-n router wnr834b v2.