• h.dereus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-03-2010
Hallo,
Weet iemand misschien de codes die de afstandsbediening nodig heeft om te kunnen communiceren met de Philips 37 PFL 8694 H12. Het mag ook een type zijn dat een beetje in de buurt komt (in elk geval uit de 8, dan wel 9000 serie. Ik moet de codes weten i.v.m. de aanschaf van een Logitech Harmony universele afstandsbediening, maar Philips is wat terughoudend met het geven van informatie, helaas...
Henk

Verwijderd

h.dereus schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:42:
Hallo,
Weet iemand misschien de codes die de afstandsbediening nodig heeft om te kunnen communiceren met de Philips 37 PFL 8694 H12. Het mag ook een type zijn dat een beetje in de buurt komt (in elk geval uit de 8, dan wel 9000 serie. Ik moet de codes weten i.v.m. de aanschaf van een Logitech Harmony universele afstandsbediening, maar Philips is wat terughoudend met het geven van informatie, helaas...
Henk
Codes heb je niet nodig voor een Harmony, want die haalt zijn gegevens uit de Logitech database.
Als hij de remote niet kent, kun je m inleren met de originele.

Ergens op de Harmony site kun je een device check doen, waarmee je kunt zien of je TV ondersteund wordt.

Ik zou zeggen : kijk eens in het grote Harmony topic hier op Tweakers.

• h.dereus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-03-2010
De eerste 2 stappen (software downloaden, als het leren via de originele ab), had ik al geprobeerd. Helaas geen goed resultaat. De laatste optie (check) he ik nog niet gedaan. Dank voor de tip!
Henk

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 18:58
(jarig!)
kijk hier eens, hier vind altijd alles voor mijn pronto 9400

edit:

hmmzz, korte zoekactie, alleen iemand gevonden die ook pfl serie codes zocht..

[ Voor 32% gewijzigd door Japidoff op 08-03-2010 22:10 ]

gang is alles

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:21
Het verbaasd mij dat je voor een Philips TV & Harmony zoveel moeite moet doen.
Ik heb ondertussen drie TV's van Philips gehad (een 28PW... CRT, 32PFL9732 en 37PFL9703) en zonder problemen de Harmony kunnen gebruiken. Volgens mij houdt Philips die codes ook zoveel mogelijk gelijk tussen de types.

Even snel gekeken: de 37PFL8694H staat gewoon in de Harmony database en zal, verwacht ik, vrijwel probleemloos werken - en de kleinigheidjes die het misschien niet doen kan je makkelijk aanpassen (mijn TV had bijvoorbeeld een seconde langere 'aan-tijd' nodig dan dat er in de database stond).

Wat ik mij afvraag: heb je eigenlijk al een Harmony, of probeer je vooraf problemen te vinden? Als je al een Harmony hebt: wat is je probleem precies? En heb je in het Harmony topic al gezocht?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hoe kan phillips nou terughoudend zijn over een product wat ze niet maken

phillips is standaard rc6 anders het oudere rc5

e.g. http://www.promixis.com/forums/showthread.php?t=3150

[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 08-03-2010 23:45 ]

Iperf

Pagina: 1