Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazing-Studios
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opgelicht

Kon modje deze niet gewoon overzetten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazing-Studios
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Geen idee maar ik had tog ff nix te doen dus denk ik dan maak ik em wel ff aan int goeie forum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou altijd even in de posthistorie kijken als je iets koopt. Dan zie je al wel of het iemand is die hier echt rondhangt of die het alleen gebruikt als een soort marktplaats. Mensen die hier in het forum rondhangen zullen (denk ik) minder snel iemand oplichten omdat ze onderdeel van de community zijn.

Deze gebruiker zie ik trouwens helemaal niet: Er kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan hier natuurlijk niet gewoon maar persoonsgegevens plaatsen... Een van de dingen die verwacht wordt op Tweakers.net is eigen inzet. Dat betekent ook het opzoeken van waar iets thuishoort, je op de hoogte stellen van de regels over persoonsgegevens en het plaatsen van een goede topicstart: ofwel waarin je uitlegt wat de situatie is, hoe die gekomen is en vooral wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

Gezien het crossposten, de magere topicstart en de persoonsgegevens doe ik deze op slot :) Je bent welkom om het opnieuw te proberen, maar let dan even op :)

Dit topic is gesloten.