Ik gebruik een windows 2003 server als domein controller. De clients zijn vrijwel allemaal XP prof SP3 machines. Een enkele keer wil het wel eens gebeuren dat zo'n client uit het domein wordt gekiepert. De gebruiker loopt dan tegen allerlei vreemde problemen aan. Zo gaat printen opeens problematisch en geven bepaalde applicaties problemen.
Ik los dit altijd op door de computer in kwestie uit het domein te halen (door hem lid te maken van een werkgroep) Daarna verwijder ik het machine account van de server en meld ik de machine opnieuw aan bij het domein. Tot nog toe werkt dat prima.
Ik ben er echter nog steeds niet achter waar dit probleem door wordt veroorzaakt. En ik zou dat eigenlijk wel graag willen weten. Voorkomen is immers beter dan genezen?
Is er iemand die hier wat meer licht op kan werpen?
Alvast bedankt
Ik los dit altijd op door de computer in kwestie uit het domein te halen (door hem lid te maken van een werkgroep) Daarna verwijder ik het machine account van de server en meld ik de machine opnieuw aan bij het domein. Tot nog toe werkt dat prima.
Ik ben er echter nog steeds niet achter waar dit probleem door wordt veroorzaakt. En ik zou dat eigenlijk wel graag willen weten. Voorkomen is immers beter dan genezen?
Is er iemand die hier wat meer licht op kan werpen?
Alvast bedankt