Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een nieuw topic, zoals het advies was.
Ik heb mijn telefoon aangesloten op mijn computer en ook kunnen koppelen. Vervolgens ziet mijn computer een verwisselbare schijf: E. Daar kan ik dingen naartoe kopiëren, zoals mijn foto's en muziek, maar die verschijnen niet op mijn telefoon. Als ik galerij open staat er: 'Geen media gevonden.' Als ik muziek open staat er: 'Helaas, uw SD-kaart is bezet'.

Ik heb geen aparte schijf voor alleen mijn sd-kaart. Ik heb geprobeerd hem uit mijn telefoon te halen, in de adapter in mijn computer en dan te kopiëren, maar dan krijg je een bericht dat de kaart tegen schrijven beveiligd is.

Iemand een oplossing?

P.s. Hopende dat de officiële update van Android snel gaat komen, dit is allemaal veel te moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb je je telefoon wel weer losgekoppeld voordat je op de telefoon probeert de mp3's af te spelen ?

Als je je telefoon koppelt met je pc, neemt de pc de controle over de sd-kaart over. Pas na ontkoppelen kan de telefoon er weer bij.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep gedaan.
Het gekke is, zodra ik alles heb geplakt, staat het op de SD-kaart.
Dan koppel ik hem los en zie ik dus niets op mijn telefoon.
Vervolgens heb ik hem weer aangekoppeld en er een foto bij geplaatst.
Afgekoppeld, weer niets.
Aangekoppeld, alleen die foto die ik erbij zette staat er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je SDRescan uit de Market al geprobeerd?
SDRescan: a small tool that invokes the android media scanner to rescanning the SD card for new media files.
En welk filesysteem heeft de SD-card, misschien dat Android dat formaat niet kan lezen (ivm "bezet").
Ik heb geen aparte schijf voor alleen mijn sd-kaart. Ik heb geprobeerd hem uit mijn telefoon te halen, in de adapter in mijn computer en dan te kopiëren, maar dan krijg je een bericht dat de kaart tegen schrijven beveiligd is.
Lijkt me dus niet een telefoon/android probleem echter, maar meer iets specifieks met dat SD-kaartje. Sommige SD-kaartjes kun je tegen schrijven beveiligen, heb je dat al gechecked? Anders zou ik het SD kaartje gewoon eens opnieuw formatten. Wat staat er in Android -> Settings en dan ff zoeken naar SD/Media/Storage oid?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:44:
Jep gedaan.
Het gekke is, zodra ik alles heb geplakt, staat het op de SD-kaart.Dan koppel ik hem los en zie ik dus niets op mijn telefoon.
Vervolgens heb ik hem weer aangekoppeld en er een foto bij geplaatst.
Afgekoppeld, weer niets.
Aangekoppeld, alleen die foto die ik erbij zette staat er nog op.
Je doet toch wel "veilig verwijderen" in Windows hé ?

(SDrescan zou niet nodig moeten zijn, als je je usb ontkoppelt, gaat de telefoon als het goed is de sd-kaart opnieuw lezen)

@CLB vvv Probeer eens eens te typen als je eens bedoelt :>

[ Voor 18% gewijzigd door u_nix_we_all op 05-03-2010 15:24 . Reden: CLB pesten ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Probeer de SD-kaart is te benaderen via een cardreader zou ik zeggen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1