Beste tweakers,
Mijn naviagtiebalk/bar onderaan me scherm moet verdwijnen als ik bijvoorbeeld 3 seconde niks doe op het scherm alleen het wil mij niet echt lukken
Als ik met mijn muis het scherm in kom dan zeg ik tegen mij programma:
Niks bijzonders aan dus .
in mijn timerEvent balktijd staat het volgende.
Op het einde geef ik aan dar mijn Klok moet stoppen maar hij blijft dus steeds klok ++ uitvoeren iedere keer waardoor me balk na 3 seconde verdwijnt. Dan na 3 seconde verschijnt me balk weer en dan gelijk weer weg en zo gaat het maar door. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
Mijn naviagtiebalk/bar onderaan me scherm moet verdwijnen als ik bijvoorbeeld 3 seconde niks doe op het scherm alleen het wil mij niet echt lukken
Als ik met mijn muis het scherm in kom dan zeg ik tegen mij programma:
code:
1
2
3
| navitijd = new Timer(1000); navitijd.addEventListener(TimerEvent.TIMER, balktijd); navitijd.start(); |
Niks bijzonders aan dus .
in mijn timerEvent balktijd staat het volgende.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| function balktijd (e:TimerEvent):void { //verhoog var klok klok++; if (klok > 3) { scherm = 0; if(bar == 0) { //Plaats items buiten de stage. test.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; test.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; nVorige.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; nVorige.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; nVolgende.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; nVolgende.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; nPauze.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; nPauze.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; nPlay.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; nPlay.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; nNextGlow.x = (stage.stageWidth + test.width)*2; nNextGlow.y = (stage.stageHeight + test.width)*2; teken = 0; klok = 0; navitijd.stop(); } } |
Op het einde geef ik aan dar mijn Klok moet stoppen maar hij blijft dus steeds klok ++ uitvoeren iedere keer waardoor me balk na 3 seconde verdwijnt. Dan na 3 seconde verschijnt me balk weer en dan gelijk weer weg en zo gaat het maar door. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
Angelo NL / Global Cargo VTC