Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Omdat 'ie (ongenest) reageert op een 0: overbodig.
Redevoering heb ik niet echt, maar ik heb toch wel hetzelfde gevoel.
Verwijderd
Hij is inzichtvol, alleen maar op het punt dat een disk-array niet per definitie in een serverkast hoeft te zitten (storage cabinet), maar verder is ie niet +3, als ie nou had toegelicht wat hij met zijn inzichtvolle opmerking bedoelde (lees: cabinet) dan wassie meer waard geweest.
De "schop de gevestigde orde tegen de schenen" opmerking doet er niet toe en resulteerd bij mij in een -1 waardering.
De "schop de gevestigde orde tegen de schenen" opmerking doet er niet toe en resulteerd bij mij in een -1 waardering.
U krijgt van mij een +1 inzichtvolOp donderdag 08 maart 2001 11:00 schreef Jaymz het volgende:
Omdat 'ie (ongenest) reageert op een 0: overbodig.
Back In Black!
En hij stond weer op 3, dusty heeft die +1 inzichtvol toch richting Jaymz gegooid? Ik geef hem wel een overgewaardeerd, op 1 à 2 vind ik hem wel mooi staan.
Nope. ALS ik kon modden (geen puntjes.. veel te actief op GOT geweest ipv tweakersOp donderdag 08 maart 2001 13:06 schreef tha_snail het volgende:
En hij stond weer op 3, dusty heeft die +1 inzichtvol toch richting Jaymz gegooid? Ik geef hem wel een overgewaardeerd, op 1 à 2 vind ik hem wel mooi staan.
Back In Black!
Hm, tijd voor een actie "help dusty het nieuwe millennium door".Op donderdag 08 maart 2001 13:11 schreef dusty het volgende:
[..]
Nope. ALS ik kon modden (geen puntjes.. veel te actief op GOT geweest ipv tweakers) dan zou ik hem -1 overbodig hebben gegeven ik vindt um inderdaad wel 1 a 2 waard.. echter wel naar de kant van 1 toe.
En hij staat nu op 2,3, iemand behoefte er een punt tegenaan te gooien?
Ruikt naar ONtopic.Transmeta is lekker agressief bezig.
Maar van mij mag 'ie naar 0 hoor. Geen problemen mee, al vind ik het dan wel erg laag. 1 zou hem beter staan, en 2 vind ik dan weer vrij hoog. En offtopic... Ik bied een compromis aan: Als er nu even 3 mensen -1: offtopic geven, komt 'ie mooi op 1: offtopic
.
Pagina: 1