[Multi] The Torch - Controller

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
Nu ook ontwikkeld voor de Xbox: http://bannco.com/index.p...=article&id=105&Itemid=53

Het is een door Bannco ontwikkelde controller voor de Xbox. Het bestaat uit een nunchuck voor de linkerhand en een muis vor de rechterhand. Er is een variant voor de PS3, die heet Fragnstein.

Voor pc-gamers die om welke reden dan ook overstapt naar de console, maar niet kan wennen aan de controllerbesturing wellicht een uitkomst. In de ogen van anderen is het wellicht cheaten.

Ik denk persoonlijk dat het over een tijdje niet meer weg te denken in als third party controller en net als het racestuurtje een vaste waarde wordt.

In het begin zal het enorm veel weerstand oproepen onder velen, die menen dat het niet thuishoort op consoles, oneerlijk voordeel oplevert, etc.

Hopelijk kunnen we dit in de toekomst oplossen door servers in te richten specifiek voor controllers en specifiek voor muizen of iets degelijks.

Wie gaat hem halen?

[ Voor 76% gewijzigd door sanderander op 05-03-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb zelden zo'n slecht geschreven productomschrijving gezien.
Het product zelf kan best goed zijn, maar ik denk dat ze een heleboel klandizie mis zullen lopen door slechte marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een paar opmerkingen, je TS is ondermaats en je zult er echt iets van moeten maken want alleen een link is onvoldoende. Verder staat je topic in de verkeerde sectie en heb ik dan ook maar even verplaatst naar Hardware & Spielerij Algemeen. Als laatste puntje heb ik je titel iets duidelijker gemaakt.

Zorg dus even dat je een fatsoenlijke TS in elkaar zet anders ben ik genoodzaakt het topic te sluiten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream