Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 10:33
Is het mogelijk om een absurd brakke Jpg
http://yfrog.com/03image1qhj
om hem zonder helemaal opnieuw te maken met photoshop geschikt te maken als illustratie voor een website?

De automatic photo fix etc functies hebben niet geholpen.
Had wel een gelezen over een site waar je je pic kon uploaden en die er dan nog wat fraais mee kon doen, maar helaas niet meer vindbaar die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Behalve met bloed zweet en tranen is hier niet veel van te bakken. Wat er niet is kan er door een pc ook maar verdomd moeilijk bij verzonnen worden. Dit is dusdanig brak dat de enige opties overtrekken/opnieuw tekenen/scannen zijn.

Of probeer dit even:

Je zegt het zelf al: de afbeelding is absurd brak. Ik heb al moeite om met mijn menselijk brein er nog iets van te bakken; hoe moet een computer dat dan voor elkaar boksen?

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 05-03-2010 00:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 16:01

ThunderNet

Flits!

mogelijk in illustrator proberen te vectorizen.. En jpeg is niet bedoeld voor illustraties, maar voor foto's.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 12:58
Nee, wat er niet is kan dr ook niet bijgetoverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 10:33
owkee
dat wordt dus overtekenen en inscannen :)
weeeer extra werk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
SonyEricsson schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:19:
owkee
dat wordt dus overtekenen en inscannen :)
weeeer extra werk dus
Zeg eens eerlijk: dacht je écht dat er een magische oplossing was die dit nog kon rechttrekken? Diep in je hart wist je dat natuurlijk al wel he? ;) :> Anders moet je misschien een beetje minder CSI kijken :P

JPEG (en MP3, MPEG en nog 1001 formaten) zijn lossy compressieformaten. Die gooien informatie weg omwille van de bestandgrootte en gaan er van uit dat (bij matige compressie) een (normaal) mens het verschil toch niet ziet/hoort of anderszins opmerkt. Schroef je de compressie echter achterlijk hoog op dan gooi je dus veel achterlijk veel informatie weg (en dat ga je steeds meer zien/horen/opmerken). En wat er niet is kan ook niet teruggetoverd worden.

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 05-03-2010 00:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 17:57
Zoals eerder genoemd kan je de jpg in een programma als Adobe Illustrator als afbeelding plaatsen, de laag vergrendelen en dan alles proberen na te tekenen in een nieuwe laag. Zodra je klaar bent de onderste laag verwijderen en klaar is Kees. Of dit lukt hangt van je eigen skills en fantasie af. Je zal namelijk wel het één en ander er weer bij moeten verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII, je button doet nix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik heb een grotere vesie van je foto gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.stockphotopro.com/photo-thumbs-2/stockphotopro_6917416ZJQ_no_title.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stockphotopro.com/photo-thumbs-2/stockphotopro_2104083GNC_no_title.jpg

:+

Serieus: kan je de maker van de illustratie of de bron niet gewoon raadplegen? Dat kan je een hoop werk besparen.
Mocht het echter een bestaand logo van iets of iemand zijn, let dan op waarvoor je het wilt gebruiken.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Probeer anders het programma in mijn sig eens! ;) Is van dezelfde maker als bovenstaande button :+

[ Voor 33% gewijzigd door Savantas op 11-03-2010 17:12 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ben er inmiddels (dankzij TinEye) wel achter waar de afbeelding vandaan komt: Het is een logo van Sukishi. TS heeft die naam natuurlijk niet voor niets weggeshopped en 't lijkt me dan ook stug dat ze blij gaan zijn met het 'lenen' van hun logo. Beetje "fishy" op z'n minst :X

@TS Benader de Sukishi group eens of je hun logo in hi-res kunt krijgen...

Edit: Hier meer en hier al een 10x strakkere. Maar let wel: dit gaat je geheid problemen opleveren (en anders zou het dat moeten doen) als je dit zonder toestemming en/of overleg gaat gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 11-03-2010 18:02 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

GG85

.......

Ah jongens, stuur die arme jongen even door naar een rasterizer (pixel->vector) site :P
Pagina: 1