Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348675

Topicstarter
Hallo kan iemand mijn helpen ik weet mijn pincode van mijn mobiel niet meer en bij t-mobile kunnen ze me niet helpen.Het gat om pin code om in het toestel tekomen niet van mijn sim,wat kan ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dan denk ik dat er niet veel anders over blijft dan het toestel te resetten. Dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

LieveNiels

On Fire

Ik denk dat dit valt onder het omzeilen van beveiligingen. Daar ga je hier niet geholpen mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Gewoon een hard-reset.
Ben je alleen wel alles kwijt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

LieveNiels schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:53:
Ik denk dat dit valt onder het omzeilen van beveiligingen. Daar ga je hier niet geholpen mee worden.
Bij het hard resetten ben je alle data kwijt. Mocht je op dat toestel willen om de data daarop te kunnen inzien, gaat je dat niet zomaar lukken zonder die code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348675

Topicstarter
Dus er is niks wat ik kan doen dat ik mijn gegevens kwijt raak geeft niet als ik er maar weer in kom,en hoe moet ik hem resetten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk. Geef aub aan wat je zelf al geprobeerd hebt en waarom het niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
[b]Tjanator schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:08..en hoe moet ik hem resetten dan.
Google is your friend... : HTC Touch Pro 2 Rhodium hard reset
Pagina: 1