[cooling] i5 750 in een v3 black edition

Pagina: 1
Acties:

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Beste Tweakers,

Normaal gesproken ben ik niet zo'n overclocker maar aangezien ik laatst las dat de i5 750 makkelijk rond de 4ghz te klokken was begonnen mijn vingers toch wel wat te jeuken.
Nu zit ik alleen met het probleem dat ik slechts over een stock cooler beschik, tijd voor vervanging dus ;)
Probleem is alleen dat een ietwat kleine case heb (Thermaltake V3) en aangezien ik deze recent aangeschaft heb (en half in het side-panel heb lopen zagen maar dat is een ander verhaal) ben ik niet van plan deze op korte termijn alweer te vervangen.

Nu heb ik de pricewatch afgespeurd naar een goede cpu cooler die in deze kast past en ben op de volgende cpu coolers gekomen:
Cooler Master Hyper 101 Universal PWM (Retail)
Scythe Ninja Mini Rev. B
Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2

Persoonlijk ben ik geneigd om voor de CM te gaan om hier vervolgens 2 fans (in- en outtake) op te plaatsen.
Maar alvorens ik de spulletjes aan mijn winkelwagentje toe wil voegen zou ik graag nog wat reacties van jullie hebben.
Zover ik weet zijn bovengenoemde koelers het meest geschikt voor mijn situatie in de zin dat ik nog geen alternatieven ben tegengekomen (in de pricewatch iig).

Alvast erg bedankt!

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:40

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik zou geen CM 101 halen, die is niet heel goed. Dan kan je beter een TX3 halen of die 7 Pro Rev 2.

Twee fans op budgetkoelers heeft weinig nut.