Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Ik kon gek genoeg geen nike plus topic vinden. Hier dus even een eigen topic met mijn probleem:

Sinds maandag doet mijn iPhone de Workout gegevens van Nike Plus niet meer versturen naar de website. Er staat in iTunes wel dat hij het doet tijdens het synchroniseren. Ik kan gek genoeg ook nergens in iTunes de instellingen voor Nike Plus vinden waar ik dat ooit heb ingesteld.

Ook heb ik een keer (niet de oorzaak van dit probleem) geklikt op dit bericht niet meer weergeven wat betreft het versturen van de work out gegevens omdat hij dit toch altijd wel mag doen. En toen was het zo dat iedere keer als ik hem aansloot hij de gegevens verstuurde maar niet meer de website automatisch openende. Iemand een idee of ik dit nog terug kan draaien of in kan stellen?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Niemand een idee?
Als ik ergens via iTunes bij mijn Nike Plus account gegevens e.d. kan zou ik daar misschien nog wat kunnen proberen maar ook dat kan ik niet vinden. Loop nu al 3 runs achter, rebooten, updaten enz. wil niet echt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15
Ik gebruik het zelf niet, maar ik weet dat je bij instellingen een kopje Nike+ hebt, heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Bij de iPhone wel, of bedoel je dat niet? Daar kan ik helaas niks op veranderen dat van nut is. Anders maar even bibliotheek exporteren en nieuwe iTunes erop gooien dan maar. Dit gaat nergens over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Deinstalleren en weer installeren helpt helemaal niets. iTunes onthoudt alles wat ik ingesteld heb op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Niemand? Dat zou me toch verbazen, mijn goal op Nike Plus is in ieder geval niet gehaald omdat ik niks kon uploaden ;). En ik zit niet te wachtten op een totale reinstall van OSX.

Pagina: 1