speakerset

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
hey ik heb een vraagje een 5.1 speaker set heeft dat gewoon een mini jack3.5 aan sluiting???
ik heb wel eens gehoord dat dat niet zo is maar weten jullie 't misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Als het een pc setje is wel, is het home cinema spul, dan wordt het 5.1 RCA, optisch of coaxiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou zeggen, pak de specs/manual van de speakerset erbij, en kijk hoe deze aangesloten moet worden. Er zijn setjes met 3.5mm jacks, maar er zijn ook setjes die andere aansluitingen gebruiken.
Zonder enige vorm van info over wat voor ding het is kunnen wij hier natuurlijk 0,0 over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een speakerset? Verschilt per speakerset, daarvoor kijk je toch even op de website van de fabrikant?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
ik heb een mooi setje gevonden de logitech x-540 is die dan met mini jack 3,5? ik kan t niet vinden op de site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:13
ja zoals alle standaard 5,1 setjes, heeft deze ook gewoon 3 jackpluggen van 3,5. standaard dus, volgensmij kom je bij logitech niet eens wat anders tegen toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
stijnovinchi schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:13:
ja zoals alle standaard 5,1 setjes, heeft deze ook gewoon 3 jackpluggen van 3,5. standaard dus, volgensmij kom je bij logitech niet eens wat anders tegen toch..?
Alleen sommige zetjes van die Z-cinéma hebben USB, en verder hebj e nog de Z-5500 die zowel coxiaal, optisch als die 3.5 plugjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vragen over Audio & HiFi horen in... Audio & HiFi :z

Move OH->AH

Ook daar geldt dat we verwachten dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en dat je volledig en duidelijk bent in je topicstart en latere posts. Daar schort in dit geval veel aan. Je geeft niet aan waar je zelf gezocht hebt, op welke termen, wat je vond (links) en andere info waaruit zou blijken dat je een beetje de moeite gedaan hebt.

Maar goed, wat daarmee te doen is ter beoordeling van de moderatoren van AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

dion_b schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:44:
Ook daar geldt dat we verwachten dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en dat je volledig en duidelijk bent in je topicstart en latere posts. Daar schort in dit geval veel aan. Je geeft niet aan waar je zelf gezocht hebt, op welke termen, wat je vond (links) en andere info waaruit zou blijken dat je een beetje de moeite gedaan hebt.
QFTW

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.