Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bowling software gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een open source bowling programma of een simpel excel programma waarmee bij een bowlingtournooi de scores bijgehouden kunnen worden, heb denk ik het einde van het internet reeds gevonden door al weken te zoeken naar een programma welke hiervoor geschikt is zonder 600 dollar te hoeven neertellen, echter tot op heden nog steeds zonder resultaat.

Heb je nou zulke software, of weet je waar dit te vinden op internet dan help je me hier enorm mee aangezien het tournooi welke we gaan organiseren al 12 maart is. Wie kan me helpen?
Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
das niet echt voor een toernooi ... leuk voor de gemiddelde zondagbowler denk ik :)
ik zoek iets meer gespecificeerd zodat ik bijvoorbeeld stand heren en dames apart kan zien, inzien wie heeft gewonnen, wie 2e enz. enz. en teams kan maken en dus ook een uitslag per team kan maken.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ga de uitdaging aan en pas het zelf aan..
Er staan genoeg tutorials op internet.
Voor niets gaat de zon op. Uitgebreide programma's koster nou eenmaal geld om te maken.