Ik heb hier een back-up server staan waar ik graag alle back-ups wil gaan plaatsen van de PC's in huis. De back-up zelf ga ik met SyncToy maken wat ik met een commandline aftrap. Daarvoor zal de back-up PC met wolcmd uit zijn hibernate gehaald worden zodat deze aan is.
Nu heb ik het wakker worden via WOL (hibernate, soft-off werkt niet?) werkend en ook de SyncToy verwacht ik geen problemen, want met het handje werkt dat al. Nu wil ik alleen als SyncToy gerunned heeft de PC ook weer netjes terug in hibernate laten gaan alleen hier kom ik dus problemen tegen.
Het betreft hier een Windows 7 PC waar hibernate aangezet is. Lokaal werkt bijv. "shutdown -h" wel, maar dit is niet remote te gebruiken "shutdown -h -m \\PC1". Ander tooltje gezocht, PsExec, maar deze krijg ik ook niet aan de praat en hetzelfde met PsShutdown (werkt op dezelfde manier). Ik krijg hier namelijk de volgende melding;
Nu heb ik het wakker worden via WOL (hibernate, soft-off werkt niet?) werkend en ook de SyncToy verwacht ik geen problemen, want met het handje werkt dat al. Nu wil ik alleen als SyncToy gerunned heeft de PC ook weer netjes terug in hibernate laten gaan alleen hier kom ik dus problemen tegen.
Het betreft hier een Windows 7 PC waar hibernate aangezet is. Lokaal werkt bijv. "shutdown -h" wel, maar dit is niet remote te gebruiken "shutdown -h -m \\PC1". Ander tooltje gezocht, PsExec, maar deze krijg ik ook niet aan de praat en hetzelfde met PsShutdown (werkt op dezelfde manier). Ik krijg hier namelijk de volgende melding;
Heb hierover al aardig wat gegoogled maar niks kunnen vinden. Is er nog een andere manier hoe ik de back-up PC in hibernate kan gooien of weet iemand de oplossing voor het probleem van PsExec? De powerconfig van Windows wil ik niet gebruiken want die gooit hem ook in hibernate als de back-up nog draait.Error establishing communication with PsExec service on PC1:
All pipe instances are busy.