Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 14:00
Beste mede tweakerts,

Ik ben van plan om een stukje plexiglas in mijn case te zetten, ik ga een stukje uit mijn case zagen maar hoe kan ik dit fatsoenlijk bevevstigen, na het uitzagen van je case zul je natuurlijk een scherpe zijkant houden, hoe kan ik dit verhelpen??? ten tweede hoe kan ik het beste mijn plexiglazen plaatje aan mijn case fastmaken?

Zouden jullie dit kunnen mailen naar mij?
taekevanderkooi@gmail.com

Dankje voor jullie hulp

Mvg,
Taeke van der Kooi
(Nooby tweaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ductape B)

Voor de scherpe rand kan je er wel een rubberen rand opzetten.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Niet helemaal met ^^

Ik heb zelf dubbelzijdig tape gebruikt voor mn window. Hiernaast het randje netjes veilen / schuren, danwel een rubbere randje er op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:16

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Scherpe randen afvijlen en u channel rubber er overheen, het plexi kan je kiezen wat je mooi vind, of boutjes er door heen of zo als ik het heb met dubbelzijdige tape.

Verder kan ik je uit ervaring vertellen dat je met een dremel en een decoupeerzaag een heel eind bent :)

Plexi kan je trouwens het beste zagen met een metaalzaag voor een cirkelzaag of decoupeerzaag.

[ Voor 28% gewijzigd door BGB4rn op 04-03-2010 17:14 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik heb het gedaan met gewone montagekit, goed aandrukken dat het metaal vlak op het plexiglas komt te liggen en je ik heb geen last van de scherpe randen. Je kan ook eventueel bij de gamma of praxis raamrubber/tochtstrippen kopen, klein recht sneetje erin en je legt het zo over de metalen randen heen...

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vroeger had je in elk geval van die windowkitjes, maar goed, of je dat mooi vind is aan jezelf natuurlijk. Je kunt ook gewoon het plexi erachter plakken en zorgen dat je de randen netjes afwerkt.

Overigens, ik zou je mailadres uit je post halen, tenzij je het leuk vind om ondergespammed te worden (met je e-mail zo plain in sight maak je het crawlers wel makkelijk natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het maakt niet veel uit aangezien het aan de binnenkant van je kast zit, dan kan je het zo lelijk monteren of zo mooi afwerken als je zelf wilt. Je zou zelfs het plexiglas kunnen vastsmelten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 13-10 14:00
dankje voor jullie posts, ik denk dat ik nu wel iets kan gaan maken, momenteel draait mijn systeem prima, maar ik kan maar 2x 80mm en 1x 120mm in mijn pc hebben, dit wil in natuurlijk verranderen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Laatst online: 08-10 11:29
de 1 schroeft het vast, de andere gebrukt dubbelzijdig tape en weer een ander gebruikt blanke kit

het is maar wat jou het beste lijkt

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ik heb kit gebruikt (eigenlijk bisonkit uit n tube, is contactlijm, aan beide vlakken aanbrengen, kwartiertje drogen, op elkaar drukken, instant vast)

randje kan je het beste met een fijne vijl gladvijlen, of met een dremel als je die hebt, (maar das meer luiheid dan wat anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

kit lijkt mij wel de mooiste oplossing, dubbelzijdige tape zie je toch wel erg goed als de case open is.
Je zou ook een u-profiel rondom je plexiwindow kunnen vastlijmen/kitten, die u profielen dan weer op je case lijmen. Dan heb je gelijk de eventuele minder mooi gezaagde randen weggewerkt. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Sterke dubbelzijdige tape heb ik gebruikt. Die tot 25 kilo kon houden, en ik had mijn window af getapet, met schilderstape. Dan kan je er gelijk op tekenen, wat je er uit wil halen ik had namelijk een apartere form. Daarna er uit gezaagd met een decopeerzaag, eerst gaatje boren voor het begin en dan rustig aan doen vooral niet duwen maar het zaag blaadje zijn gang laten gaan en alleen maar sturen. Daarna bij vijlen, en met een kwast en beetje verf bij punten, waar de lak toch beschadigd is. En dan met de dubbelzijdige typ vast maken. Maar mocht je niet netjes recht kunnen zagen of valt je resultaat tegen dan zou ik ook zo'n u channel rubber gebruiken want dan zie je niet als er een bobbeltje inzit of niet helemaal rond of recht loopt ;) .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Pagina: 1