Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN in windows 7 taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:43

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Ik heb in windows 7 ingesteld dat vensters niet op elkaar gestapeld worden, maar dat ze, net als in oudere windows versies, naast elkaar worden weergegeven.
Nou heeft msn de vervelende eigenschap in windows 7 om 2 vensters in gebruik te nemen. Eentje met de naam "Windows Live Messenger" en eentje met als naam "Michiel (beschikbaar)", waarin Michiel uiteraard mijn naam is :P
Beide vensters geven hetzelfde resultaat, namelijk het msn scherm en als ik een van beiden afsluit komt deze net zo hard weer terug. Op deze manier loopt mijn taakbalk natuurlijk snel vol, dus ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Googelen resulteerde bij mij in allemaal hits over hoe je msn installeert in windows 7, dus ik kom er niet uit.

Alvast bedankt,

Michiel

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:14
MSN Messenger in Windows Vista compatibility mode draaien. Dan krijg je het MSN icoontje gewoon weer helemaal rechts onderin in de systray als je het 'hoofd' MSN venster gesloten hebt.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:38
Ik weet niet precies hoe jij dan Googled hoor...:
http://www.google.nl/#hl=...kbalk&fp=14b374fac23400ef

Dus gewoon op het .exe bestand gaan staan, rechtermuisknop, eigenschappen, compabiliteit, Windows Vista, en klaar is Michiel

[ Voor 23% gewijzigd door diabolofan op 04-03-2010 17:34 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Inderdaad, ga naar de Live Messenger executable en zet daar bij de eigenschappen Vista of XP compatibility mode aan.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Meermaals aan bod geweest in alle Windows 7 ervaringen topics en MSN topics op dit forum, en dus ook wel terug te vinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.