Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Sinds ik gisteren SetPoint 6.0 heb geinstalleerd is het browsen langzamer geworden. Eerst deed ik altijd met me scrollknop een nieuw tabblad openen zodat deze alvast kon laden en ik verder kon surfen. Momenteel moet ik eerst wachten tot de pagina een beetje is geladen voordat ik weer opnieuw kan scrollen of op dezelfde manier een pagina kan openen.

Ik ga bijvoorbeeld naar nu.nl en doe met de scrollknop vijf linkjes openen in een nieuw tabblad. Doe ik nu stuk langer over dan normaal, en irriteer me er mateloos aan.

Ook moet ik eerst weer ergens klikken, voordat ik weer kan gaan scrollen, pffff irrritant.

Meer mensen last van sinds 6.0, anders ga ik echt terug naar 4.8.

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 04-03-2010 16:40 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjehoel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-08 01:01
heb je je middelste mousebutton op generic staan? of op autoscroll?

probeer dat eens aan te passen, in het menuutje voor other kiezen en dan generic button instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
fjehoel schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:22:
heb je je middelste mousebutton op generic staan? of op autoscroll?

probeer dat eens aan te passen, in het menuutje voor other kiezen en dan generic button instellen
idd, het is aan te bevelen om het zo in te stellen. Net als de back en forwardknoppen. Daar zit standaard ook een of andere logitech-action aan gekoppeld, waardoor ze soms uitvallen en rare tekentjes genereren in Firefox.