Wie zou mij aan de ringtone van AfHv (America's Funniest Homevideos) voor de Nokia 3210 kunnen helpen? al lang op zoek, nog nooit iets gevonden. Of evt. het originele liedje, 'the funny things you do', is dit ooit op cd/cassette verschenen? Diegene die mij helpt zal mijn dank krijgen
thx
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hoezo? Dit is niet illegaal, ik ben ook niet te lui om een ringtone site te bezoeken, het probleem is dat deze daar niet te vinden is... Overigens ben ik al meer dan 3 jaar op zoek naar een Midi/cd/ringtone van AfHv... Om nou meteen in 'stoute usertjes' te posten, kan me daar niet eens verweren, onvoldoende rechten...
En met die optie in SU ben ik zeer blij.
To-the-point: straks gaat iedereen een speciale ringtone aanvragen, omdat die toevallig niet zo populair is, dat schiet ook niet op. Dan krijgen we weer een zooi forum-vervuiling en daar zijn de adjes niet blij mee. Voorkomen is beter dan genezen, lijkt mij. Het is niets persoonlijks, maar het is het voorkomen van een nieuwe trend.
Btw: je kan je uiteraard altijd verdedigen, je kan toch een nieuwe posting openen in SU of in LA?
I rest my case.
To-the-point: straks gaat iedereen een speciale ringtone aanvragen, omdat die toevallig niet zo populair is, dat schiet ook niet op. Dan krijgen we weer een zooi forum-vervuiling en daar zijn de adjes niet blij mee. Voorkomen is beter dan genezen, lijkt mij. Het is niets persoonlijks, maar het is het voorkomen van een nieuwe trend.
Btw: je kan je uiteraard altijd verdedigen, je kan toch een nieuwe posting openen in SU of in LA?
I rest my case.
Dit zou inderdaad een mogelijkheid zijn. Echter, in SU of LA bestaat er dan de mogelijkheid dat verbanden verloren gaan, op een van mijn eigen forums heb ik dit meegemaakt. Inderdaad, iedere specifieke ringtone is wat overdreven, goed, misschien een idee om dat in de FAQ op te nemen, maar toch, het gaat hierbij om de vraag of er een Midi/CD of Ringtone beschikbaar is, niet alleen de ringtone...
Ik heb trouwens wel ff voor je gezocht, maar de termen ringtone en homevideo geven veel te veel links terug om er iets mee te kunnen.
Yep, ik loop al lang te zoeken, maar geloof me, in de reguliere databases is deze niet terug te vinden, wellicht dat iemand dit nummer toch kent, ik heb zelfs al eens contact met ABC opgenomen, de producers van AfHv, zij weten niet of er een midi/cd/rt van is, dit hebben zij uitbesteed, kunnen mij helaas niet verder helpen...
Misschien dat je iemand met een synthesizer op moet zoeken die er een .mid-file van kan maken? Dat zou niet zo gek moeilijk moeten zijn, mits je iemand met enige muzikale inspiratie kent.
je kunt ook van mp3 -> wav -> mid -> ringtone formaat
of als je cubase 4 hebt, kun je het wavje inladen en meteen het ringtone formaat van maken.. dan alleen nog kwestie van overtypen.. of probeer zelf eens te componeren
of als je cubase 4 hebt, kun je het wavje inladen en meteen het ringtone formaat van maken.. dan alleen nog kwestie van overtypen.. of probeer zelf eens te componeren
I want to live forever, so far.. so good.
Helaas heb ik (bijna) geen muziekkennis, of iemand in de buurt
Misschien is een tweaker zo vriendelijk? eveneens heb ik niet de beschikking over Cubase 4...
Pagina: 1