Local Source niet benaderbaar op Terminal Server

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Hallo,

Ik heb een probleem wanneer ik verbind naar een Windows 2003 Terminal server.
De lokale schijf C: word niet meegenomen in de sessie, dit heeft altijd gewerkt tot vandaag.

Als ik nu bij "deze computer" op de terminal server kijk dan krijg ik m'n network mappings wel mee, maar de lokale schijf niet.Als ik inlog krijg ik verder geen foutmeldingen. Wat ik wel zie is een wit icoontje waar ik verder niks mee kan. Met de rechtermuisknop 3 optie's maar niet iets waar ik wat aan heb.
Het gebeurt bij 1 gebruiker dus het lijkt aan het profiel te liggen.

Ik heb zelf gegoogle'd maar kan niks bruikbaars vinden, beetje moeilijk om een goede zoekterm te vinden.
Iemand die hier ervaring mee heeft en/of een oplossing?!

Alvast bedankt! :)

3wielerdealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:08
heb je in de client wel aangegeven dat je client drives wilt mappen :? staat op de rdp connector op de server het gedeelte van client drives nog wel aan :? staat op het useraccount nog wel aan dat je clientdrives mag gebruiken :?

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
Alle vragen ja, als je mijn bericht had gelezen had je op tenminste 2 van je 3 vragen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:14

lier

MikroTik nerd

3wielerdealer schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:41:
Alle vragen ja, als je mijn bericht had gelezen had je op tenminste 2 van je 3 vragen antwoord gehad.
Los van het feit dat je boodschap redelijk aanvallend is, ben ik het niet eens met wat je zegt en zijn de gestelde vragen wel degelijk valide (vergeet niet dat wij het zonder enige vorm van context moeten doen en afhankelijk zijn van jouw informatievoorziening).

Een aanvullende vraag: heb je het profiel al een keer opnieuw aangemaakt ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:08
3wielerdealer schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:41:
relax kerel :) :>

log eens in op een andere pc, weet je direct of het aan de (rdp) client ligt of aan je profile op de serverkant

[ Voor 19% gewijzigd door Zwelgje op 04-03-2010 16:07 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
lier schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:48:
[...]
Een aanvullende vraag: heb je het profiel al een keer opnieuw aangemaakt ?
Nee ik heb het profiel nog niet opnieuw aangemaakt, waarschijnlijk als ik het opnieuw aanmaak werkt het wel.

Op de drie vragen van Powershell, ik kan enigzins begrijpen dat je niet al je vragen beantwoord kreeg in mijn uitleg. Maar ik bedoel, het werkte en die instellingen heb je nodig om het te laten werken.
Ik heb de instellingen niet veranderd en het gebeurd maar bij 1 profiel.
De instellingen heb ik allemaal nog eens gechecked met een profiel dat wel werkt en dit lijkt het zelfde.

Mijn collega heeft dit eens eerder meegemaakt maar we kunnen de case niet terug vinden. :'(
Dus ik dacht misschien dat het hier iemand bekend voor kwam. :)
Pagina: 1