Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeytbear
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06-2024
Er is nog helemaal geen topic hierover en ik zit te springen om em te krijgen. |:(

Terwijl naar mijn weten dit moederbordje nergens in nederland te verkrijgen is, zie ik in pricewatch dat 10 personen em al hebben 8)7 .

Dan springt bij mij de vraag omhoog, waar kan ik em al kopen en wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeytbear
En ga volgende keer eens daadwerkelijk naar die pagina om te kijken of ze het in voorraad hebben.

De levertijd is onbekend en een telefoontje levert de conclusie op dat ze geen idee hebben wanneer die binnen zal komen. Gewoon mensen naar je webpage lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

smokeytbear schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:35:
En ga volgende keer eens daadwerkelijk naar die pagina om te kijken of ze het in voorraad hebben.

De levertijd is onbekend en een telefoontje levert de conclusie op dat ze geen idee hebben wanneer die binnen zal komen. Gewoon mensen naar je webpage lokken.
Niet er meteen van uitgaan dat ik niet heb gekeken (hoe kan ik anders die link posten, slimmerik). Dat ze 'm niet volgens de site op voorraad hebben hoeft ook niet altijd te kloppen. Je kan bellen. En je zegt dat ie nergens te verkrijgen is. Of dat dan wel zo is als ie op de site van Informatique staat kan je over discussieren...naar mijn mening is die dus wel leverbaar, alleen niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-07 05:08
Kensei schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:45:
[...]

Niet er meteen van uitgaan dat ik niet heb gekeken (hoe kan ik anders die link posten, slimmerik). Dat ze 'm niet volgens de site op voorraad hebben hoeft ook niet altijd te kloppen. Je kan bellen. En je zegt dat ie nergens te verkrijgen is. Of dat dan wel zo is als ie op de site van Informatique staat kan je over discussieren...naar mijn mening is die dus wel leverbaar, alleen niet op voorraad.
Hij heeft toch al gebeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Dat zegt ie toch niet in zijn topicstart of wel? Ik ben niet helderziend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marquezz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12-2021
Onder leverbaar zijn versta ik ook dat deze op voorraad is...

Volgens mij is het wel goed zoeken geblazen bij de Zotac H55. Ik neem aan dat de H55/H57 mini-itx bordjes de komende weken wel binnenrollen, er is volgens mij namelijk wel redelijk interesse voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-07 05:08
Kensei schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:19:
[...]

Dat zegt ie toch niet in zijn topicstart of wel? Ik ben niet helderziend |:(
Nee, maar wel een post boven de jouwe *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeytbear
Bij conrad staat verwachte levertijd op 12-03-2010. Ben benieuwd.

http://www1.conrad.nl/scr...&~cookies=1&scrwidth=1280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor verkrijgbaarheid, zie http://www.tweakers.net/pricewatch - posts over dat soort voorbijgaande dingen hebben op een forum geen meerwaarde (wat je vandaag post is morgen al achtehaald).

Verder zoek je ervaringen met de search, niet met een eigen topic. Als je ervaringen hebt en wilt delen is dat dan weer wel erg welkom, maar daar is hier geen sprake van. Daarom gaat dit topic ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.