Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Threbez
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 17:21
Ik Heb Outlook 2007 in combinatie met Outlook connector en daar heb ik twee hotmail accounts aan gekoppeld. (een oude die ondergespamt wordt en een nieuwe).
nu wil het probleem dat ik in een van de accounts (de nieuwe) bij het ophalen soms een lading lege envelopjes krijg. deze hebben dan geen onderwerp, geen afzender en geen geadresseerde. ze worden alleen wel verstuurd op momenten dat ik een mailtje binnen krijg (te checken via internet). kortom, sommige mailtjes komen bij mij binnen als helemaal leeg.
Ik heb AVG al van m'n email afgehaald maar de lege envelopjes bleven binnen komen.
ook heb ik al een keer het account waar de mail 'gebroken' op binnen kwam verwijdert (incl het bestand dat in Mb's even groot is als outlook aangaf dat mijn e-mailaccount is) maar na het opnieuw toevoegen kreeg ik mailtjes die eerder leeg binnen kwamen wel normaal binnen maar nieuwe mailtjes niet.

weet iemand of, en zo ja, wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-04-2024
Krijg je de mails met de lege bijlage alleen als je je mail binnen haalt via outlook of ook als je het direct via hotmail bekijkt?

Is het niet mogelijk om met een regel via 'regels en waarschuwingen' deze mails met een lege bijlage te verwijderen of in de spam map te plaatsen?

Bijvoorbeeld op de hoeveelheid Bites van de bijlage
Alle mail met een bijlage van 0 tot 200 bites in map 'X' verplaatsen.
of de naam van de bijlage indien geen naam werkt "" misschien.

Het is wellicht niet de meest ideale oplossing maar wellicht werkbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Isra op 23-03-2010 10:42 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

Reptile209

- gers -

Heb je de outlook-connector per ongeluk ingesteld staan op 'alleen headers downloaden'? Of is hij nog bezig om de berichten zelf te downloaden en verschijnen ze na een tijdje wel (zie ook de statusindicator van de outlook connector)?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 19:42
Ik heb hetzelfde probleem als de TS. Zie onderstaande afbeeldingen.

http://twitpic.com/1n8kw4/full - Map 'ongewenste e-mail' bij Outlook 2007 + Outlook Connector

http://twitpic.com/1n8mpp/full - Map 'ongewenste e-mail' bij de webmail

Overigens doet dit probleem zich voor in andere mappen, maar verplaatst Outlook de e-mails als verdacht naar deze map.

Dit probleem doet zich zowel voor bij de instelling 'Berichtkoppen en vervolgens volledige items downloaden' als bij 'Volledige items downloaden' en lijkt zich op willekeurige momenten voor te doen. Opvallend is dat meestal een aantal e-mails achter elkaar niet goed overkomen.

Probleem is dat het dus wél echte berichten zijn, maar dat het me, nadat ze als 'leeg' zijn binnengekomen, niet meer lukt om het echte bericht binnen te krijgen. Is er een manier om het probleem op te lossen? En zo nee, is er een manier om de berichten te 'refreshen'?

[ Voor 31% gewijzigd door Omied op 12-05-2010 22:52 . Reden: afbeeldingen invoegen lukt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 12:22
heb dit probleem ook, zou niet weten wat er mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Threbez
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 17:21
Ik heb dit op kunnen lossen door het hele email account opnieuw binnen te halen. (verborgen mappen weergeven en in mijn documenten even zoeken naar het outlook data file bestand in de map: C:\Users[User]\AppData\Local\Microsoft\Outlook dit bestand verwijderen en outlook opnieuw opstarten).
In mijn ervaring maakt het nog wel eens uit of er meerdere PC's tegelijk syncen. (dit dus voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Threbez schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:48:
Ik heb dit op kunnen lossen door het hele email account opnieuw binnen te halen. (verborgen mappen weergeven en in mijn documenten even zoeken naar het outlook data file bestand in de map: C:\Users[User]\AppData\Local\Microsoft\Outlook dit bestand verwijderen en outlook opnieuw opstarten).
In mijn ervaring maakt het nog wel eens uit of er meerdere PC's tegelijk syncen. (dit dus voorkomen)
Dit (oude) probleem werd veroorzaak door een oudere versie de Outlook Connector icm bepaalde anti-virus producten welke zichzelf integreerden met Outlook. Deze integratie uitschakelen was (en is [url="http://www,msoutlook.info/question/20"]nog steeds[/url]) aan te bevelen en het probleem is ook verholpen in latere versies van de Outlook Connector.

Het on-line verplaatsen van de mails of het resetten van de lokale cache is inderdaad de manier om de lege mails opnieuw en volledig binnen te halen nadat het probleem opgelost is (virur scanner integratie verwijderen en/of updaten van de Outlook Connector).

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1