Hoi allemaal,
Eerst even voorstellen; ik heet Rico woon in Mokum en weet absoluut niets van electronica.
Na een uitgebreide zoektocht op het internet, stuitte ik op deze site en hier lijkt het mij zo, dat ik hier met mijn vraag bij één van jullie deskundigen terecht kan.
Wij hebben twee weken geleden een LG (LED) 42SL9000 televisie, een Blu-ray DVD en CD in één speler, de HB954SA, met Ipod dock gekocht.
Ook hebben we de HD DVR mediabox 8485 DVB van UPC aangeschaft.
Nu zitten wij met de volgende vragen:
De mediabox hebben we in overleg met de klantenservice ingesteld op
16:9
Breedbeeld
RGB: iets minder dan de helft van de balk
Volume: voluit
Resolutie: 1080i, deze kan ook op 720 of automaat.
Staat deze box zo juist afgesteld?
Onze TV, is een 100 Hz, resolutie 1920x1080, fullHD 1080P.
Als wij een HD uitzending bekijken, dan staat er in een tijdelijke balk boven in beeld 576i 50 Hz.
Klopt dit wel, want onze TV is 100 Hz.
Misschien zijn dit domme vragen, maar bij de leverancier wisten ze het niet en ook LG gaf niet thuis.
Graag jullie deskundige hulp.
Groetjes Rico
Eerst even voorstellen; ik heet Rico woon in Mokum en weet absoluut niets van electronica.
Na een uitgebreide zoektocht op het internet, stuitte ik op deze site en hier lijkt het mij zo, dat ik hier met mijn vraag bij één van jullie deskundigen terecht kan.
Wij hebben twee weken geleden een LG (LED) 42SL9000 televisie, een Blu-ray DVD en CD in één speler, de HB954SA, met Ipod dock gekocht.
Ook hebben we de HD DVR mediabox 8485 DVB van UPC aangeschaft.
Nu zitten wij met de volgende vragen:
De mediabox hebben we in overleg met de klantenservice ingesteld op
16:9
Breedbeeld
RGB: iets minder dan de helft van de balk
Volume: voluit
Resolutie: 1080i, deze kan ook op 720 of automaat.
Staat deze box zo juist afgesteld?
Onze TV, is een 100 Hz, resolutie 1920x1080, fullHD 1080P.
Als wij een HD uitzending bekijken, dan staat er in een tijdelijke balk boven in beeld 576i 50 Hz.
Klopt dit wel, want onze TV is 100 Hz.
Misschien zijn dit domme vragen, maar bij de leverancier wisten ze het niet en ook LG gaf niet thuis.
Graag jullie deskundige hulp.
Groetjes Rico