Ik ben al 2 weken aan het zoeken naar een oplossing voor mijn computersysteem maar kom er simpelweg niet meer uit. Het gaat om een volgend systeem:
Q8300 op Asus P5QSE Plus moederbord
8GB geheugen (4gb Corsair 800Mhz en 4Gb Kingston 800MHz)
250GB en 640GB WD Sata II HDD
Asus EN8400GS 512MB Videokaart
2x DVDR
400 Watt voeding
vrij basis dus. Als OS Windows 7 x64 (release 7600 RTM)
Het probleem is dat ik met wisselende regelmaat BSOD's krijg met verschillende errorcodes 0x0000007, 0x0000001 en 0x00000024 heb ik al gehad.
Ik heb met de Hirens bootcd het volgende getest:
Geheugen (memtest), processor, moederbord videokaart.
Ik heb fysiek: de geheugens verwisseld, videokaart verwisseld voor ander, alle sata kabels vervangen, computer nog een keer stofvrij gemaakt.
Daarnaast heb ik Norton Internet Security gedeinstalleerd en vervangen door NOD32 (omdat ik het vermoeden had dat NIS roet in het eten gooide).
Maar het probleem blijft bestaan en ik kom er niet meer uit. Wie o wie kan me helpen. De dmp file van de laatste 3 crashs heb ik op de volgende locatie gezet http://www.ikzag.nl/minidump.rar
Ik ben nu aan het denken in de richting van Moederbord of Processor defect maar daar kom ik niet meer uit. Wie kan me helpen?
Q8300 op Asus P5QSE Plus moederbord
8GB geheugen (4gb Corsair 800Mhz en 4Gb Kingston 800MHz)
250GB en 640GB WD Sata II HDD
Asus EN8400GS 512MB Videokaart
2x DVDR
400 Watt voeding
vrij basis dus. Als OS Windows 7 x64 (release 7600 RTM)
Het probleem is dat ik met wisselende regelmaat BSOD's krijg met verschillende errorcodes 0x0000007, 0x0000001 en 0x00000024 heb ik al gehad.
Ik heb met de Hirens bootcd het volgende getest:
Geheugen (memtest), processor, moederbord videokaart.
Ik heb fysiek: de geheugens verwisseld, videokaart verwisseld voor ander, alle sata kabels vervangen, computer nog een keer stofvrij gemaakt.
Daarnaast heb ik Norton Internet Security gedeinstalleerd en vervangen door NOD32 (omdat ik het vermoeden had dat NIS roet in het eten gooide).
Maar het probleem blijft bestaan en ik kom er niet meer uit. Wie o wie kan me helpen. De dmp file van de laatste 3 crashs heb ik op de volgende locatie gezet http://www.ikzag.nl/minidump.rar
Ik ben nu aan het denken in de richting van Moederbord of Processor defect maar daar kom ik niet meer uit. Wie kan me helpen?