Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat. / bugs] taginvoer

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Kleine dingen die mij opvallen bij het taggen:

• als ik remote invoer dan krijg ik maar 1 resultaat terug remote desktop services. Is het niet handiger om bij <enter> direct het ene resultaat weer te geven in het tekstvak. Dat levert 2 efficiency slagen op: 1. ik kan direct op enter rammen en 2. ik kan alsnog een ander woord invoeren en aanvragen?

• ik kan geen SHIFT+HOME doen in 't invoerveld als er al informatie instaat (Firefox 3.6). Is dit known?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

BtM909 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:10:
• ik kan geen CTRL+backspace doen in 't invoerveld als er al informatie instaat (Firefox 3.6). Is dit known?
Aanvulling hierop is dat Shift+Home ook niet werkt maar het eerste resultaat uit de lijst als tag aanvraagt.

Op je eerste punt, hoe wil je dan nieuwe tags aan gaan zitten vragen, dan moet je daar constant op 'tag aanvragen' gaan zitten klikken.

[ Voor 17% gewijzigd door Wiethoofd op 04-03-2010 12:51 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wiethoofd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:50:
[...]

Aanvulling hierop is dat Shift+Home ook niet werkt maar het eerste resultaat uit de lijst als tag aanvraagt.
Hmpff, die bedoelde ik eigenlijk. Fixed.
Op je eerste punt, hoe wil je dan nieuwe tags aan gaan zitten vragen, dan moet je daar constant op 'tag aanvragen' gaan zitten klikken.
Nee, want je kan auto-suggest ook inline doen, waardoor je een tag die niet bestaat ook met enter kan aanvragen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Wat is precies het verschil tussen shift+home en ctrl+a? Ik wist niet eens dat shift+home (in mijn ogen) hetzelfde deed :X

Maar home heeft dus inderdaad een speciale functie voor de suggest-lijst.

[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 04-03-2010 14:54 ]

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
CTRL+A werkte vroegah niet in input-fields (vandaar m'n habit om shift+home te gebruiken). Hell, ik wist niet eens dat CTRL+A werkte :D

Shift+home is overigens niet hetzelfde: shift+home selecteert alles wat aan de linkerkant van je caret staat (en verplaatst de caret naar 't begin) :)