[HTML] Foto album/slideshow

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben reeds begonnen met webdesign op mijn stage. Nu moet ik voor een opdracht een foto album/slideshow maken op een website.
Deze website staat niet online, maar nog alleen lokaal op mijn pc. Dus ik vroeg mij af of er ergens een programma/code is voor mij om dit te realiseren. Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd en ook rond gegoogled maar kom er niet uit.
Ik werk met een afzonderlijke html en css document.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Mij lijkt dat je dit zelf moet maken, en niet zomaar wat van internet plukken en wat aanpassen? Daar leer je niet zo heel veel van namelijk..

Mag je PHP erbij gebruiken? Bekijk dan eens wat opzetjes van andere fotoalbums en doe wat inspiratie op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

JQuery, nice... :) Maar gewoon simpel javascriptje moet het werk ook al klaren.
Zoek maar op google. Zelfs de zoekwoorden: HTML slideshow geven al hits.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Jalbum.

Doet precies wat jij wilt. En op een zeer mooie manier ook. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:57

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Met 2 minuten rondkijken op Google had je honderden kant en klare pakketten voor fotoalbums kunnen vinden. Zoeken mag je zelf doen, zo moeilijk is het niet. Je stageopdracht hoor je gewoon zelf te fabriceren, niet ons om een kant en klare oplossing vragen. Behalve dat we dat soort vragen niet willen, zie WEB Beleid - Scriptrequests, gaat het compleet voorbij aan het doel van je stage.

Dit topic gaat op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.