Streamen van mijn pc naar belgacom tvdecoder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg mij af of het mogelijk was om in mijn situatie films te streamen van mijn pc naar de tv via de Scarlet (belgacom) digitale tvdecoder. Je vindt namelijk vrij veel oplossingen om dit via een xbox te doen, maar hierover(decoder Belgacom) vind ik nagenoeg niets.

De situatie is als volgt:
Pc heeft een wifi connectie met de router/modem (Fast3464 van Sagem) en de digitale tv-decoder is ook wireless met het ruckussysteem, ook aangesloten op de modem/router dus.

Kan iemand me mee op weg zetten?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik denk dat het echt wel een long shot is om te streamen naar je decoder. Het lijkt me niet dat je aanknopingspunten hebt (en die heb je nodig om aan zoiets te beginnen :P). Of wel?

Ik denk dat Belgacom dat ding dichtgetimmerd heeft (of het heeft laten doen). Er zal wel de nodige encryptie/authenticatie opzitten. Ik heb bv. nog niemand over het hacken van een Telenet Digibox/Digicorder iets zien schrijven, en die dingen zijn al een hele tijd op de markt. Daarnaast is het nog maar de vraag of die dingen kunnen HD kunnen decoderen, mocht je dat willen doen.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje