Toon posts:

Drivers Hotrod66 wie heeft ze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister net een Hotrod66 pci controller gekocht via vraag & aanbod.
Er zaten echter geen drivers bij.

Eerste reactie is natuurlijk kijk even op abit.com.tw. Niet dus, de ftp server van hun ligt plat ofzo, of ze hebben de drivers er gewoon afgehaald.|:(|:(

Wie kan mij aan de drivers voor een Abit Hotrod66 pci controller helpen?
:?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb hier nog een diskette met HotRot66 drivers van Abit.
Stuur mij ff een mailtje, stuur ik je de drivers:)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx for tha service!
*D

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

hmm,ik weet dat het is opgelost, maar voor het geval dat er nog meer mensen zijn met dit probleem, moet je als je op de abit site zit eerst op download klikken daarna op bios-drivers en dan verschijnt er een venster met mirror ftp-site`s waar je ook alles af kan plukken, ik kwam daar gisteren achter toen ik mijn hotrod 66 controller om wou flashen naar een raid-controller en ik er toen achter kwam (toen ik striping aanzette) dat ik alles kwijt was wat op mijn 2 20 gig schijven stond. ik kan het wel terug halen met easy-recovery maar ik heb de shareware versie en die doet maar 5 files per keer :(
dusseuh,ff meteen een oproepje, weet iemand een relaxtere schijf-reparatie progje?

thnx! :)

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 12:40 schreef weedty het volgende:
hmm,ik weet dat het is opgelost, maar voor het geval dat er nog meer mensen zijn met dit probleem, moet je als je op de abit site zit eerst op download klikken daarna op bios-drivers en dan verschijnt er een venster met mirror ftp-site`s waar je ook alles af kan plukken...
Ja zover kwam ik ook alleen toen liep de troep (tot 3x toe) vast. Overigens zit ik hier met zo'n Novell netwerk, misschien dat 't daaraan ligt (heb ook een trage bak hier). Vanavond thuis nog maar een keer met m'n eigen stuff proberen.
(o, nee kep ze net van Bulldog gehad da's waar ook )