[PC] Rakion - Gratis MMORPG

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rakion

Rakion is een gratis online game, ontwikkelt door het Zuid-Koreaanse bedrijf "Softnyx". Rakion wordt gespeeld in 3rd person. Bij het begin van het spel heb je 3 "slots". Je kan hiermee 3 verschillende characters aanmaken. Je kan kiezen uit een "archer", een "blacksmith", een "ninja", een "mage" en een "warrior (aka swordsman)" Ik zal deze verder wat uitleggen.

Doorheen het spel van je jou character trainen door middel van verschillende levels. Per level dat je stijgt heb je 3 upgrade points waarmee je een bepaalde skill kunt upgraden en zo je character naar je hand kan zetten.
Er bestaat ook zoiets als een shop. Daar kan je verschillende zaken kopen, dit gaat van armbanden, potions, creatures...DIt kan je kopen met geld die je verdient met spelen. Sommige items zijn cash items. Cash kan je kopen met WALLIE.

Gametypes

Je hebt verschillende types in het spel. De eenvoudigste zijn de
Team Deathmatch of Solo deathmatch: Hier moet je zoveel mogelijk kills maken binnen de tijd: alleen of in een team.

Boss War: Hierin vecht je met een team. De persoon met het hoogste level in je team wordt "boss". Je wint als je de boss van het andere team gedood hebt.

Golem War:Bij Golem war is het de bedoeling dat je de golem van het andere team doodt (Golem is een groot, sterk creature). Je kan de Golem van het andere team enkel schade toebrengen als je het "Golden Sword" hebt. Golden sword kan je verkrijgen door "The Gold Golem" te verslaan, die vind je midden in de map.

Level:

Het is vanzelfsprekend dat niet alle levels bij elkaar zitten. Er bestaan verschillende cathegorieën. De eerste is 1-10 dan is er 11-30 (real war, je krijgt meer experience in zo'n server) en tenslotte heb je 31-99 (pro war, je krijgt nog meer experience). Er bestaat ook nog zoiets als 1-99 (basic war, hier spelen alle levels in maar dit maakt niet uit, alle skills worden standaard genomen, je kan ook enkel de creatures summonen die je kan gebruiken op level 1 (nak, White Nak, Black Nak)

Characters:

Zoals hierboven vermeldt, kan je met verschillende characters spelen. Ik zal deze nu wat meer uitleggen.

Archer:
Een archer is een vrouw die met een kort zwaart of met een boog kan vechten. Persoonlijk vind ik de boog zeer sterk, maar velen spelen ermee voor haar special attack met haar zwaard. Het is je eigen manier van spelen...

Ninja:
Een ninja is een vrouw die met een soort katana vecht of met sterren kan gooien. Haar zwaard is zeer zwak maar door haar snelle attack gaan vele ninja's over tot "grippen" (speciale aanval die veel damage doet, maar die je enkel kan doen als je dicht staat bij iemand). Haar sterren zijn ook zeer zwak maar worden vaak gebruikt om creatures te doden.

Blacksmith:
Een blacksmith is ongetwijfeld het sterkste character in het spel. Het is robuust, sterk maar dat maakt het ook traag en een beetje lomp. De Blacksmith zwaait met zijn hamer in het rond, zijn slagen zijn zeer sterk...Als afstandswapen heeft hij kleine bijltjes. Erg ver kan je niet gooien (vergeleken met andere characters) maar het is wel zeer effectief.

Mage:
De mage is de kleinste van allemaal. Daar hij een klein leven heeft, is ongetwijfeld ook het meest kwetsbaar. Alleen is hij vaak kansloos maar als je hem in team laat spelen kan hij snel een sleutelrol spelen bij de winst van het team. Als melee maakt de mage gebruik van een stafje, hiermee kan hij slaan maar ook een straal ijs tervoorschijn toveren. Deze is zeer effectief maar het maakt je ook kwetsbaar voor te grippen (aanval die je kan doen als je dicht bij iemand staat en die zeer veel damage doet). Verder kan hij nog een wind produceren waardoor je als vijand niet dichterbij kan komen of wordt weggeblazen. Als afstandswapen heeft hij een stokje. Hiermee kan hij 2 zaken doen: Hij kan "kanonskogels" afvuren die iemand volgen (zeer veel damage!) of bommen gooien.

Warrior (Swordsman):
Een warrior staat ergens tussen een ninja en een blacksmith. Hij heeft behoorlijk wat slagkracht en is vrij beweeglijk. Door zijn snelle aanvallen is het vaak moeilijk om je ertegen te verdedigen in een 1vs1. Dit character wordt door Softnyx zelf getipt om het gemakkelijkst te zijn voor beginners maar dit spreek ik tegen. Ik denk persoonlijk dat een Blacksmith het beste is voor een beginner. Maar terug naar de Warrior: de warrior heeft als wapen een gewoon zwaart, waarmee hij velen in reepjes snijdt. Als afstandswapen heeft hij kleine mesjes, die zeer ver vliegen en ook wel effectief zijn, maar moeilijk om te richten.
Op ieder potje past een dekseltje, zo is het ook met de characters, je kan wat experimenteren en ontdekken welkeen het best bij je past, je kan (standaard) 3 characters maken in je account dus je moet keuzes maken!

Monsters:

In het spel zitten vele Creatures, je kan ze echter maar van een verschillend level gebruiken. er is keuze tussen:

- Naks (White, Black, Normal,Blood)
- Golem (Normal,Iron)
- Panzers (Normal, Black, White)
- Soulcannons (Green, Normal)
- Blazers (Normal, White, black,Sky)
- Icywinds (Normal, Red,black)
- North Soul (aka Turtle, Normal, Original,Basilisk,Stone)
- South Soul (Aka Phoenix, Normal, Original,Thunder,Golden Dragon)
- West Soul (aka Tiger, Normal, Original,Gold phoenix)
- East Soul (Normal, Original,RTiger)
- Samurai (Normal, OldSamurai)
- Musketeer (Normal, Oldmusketeer)
- Dragon (Normal, Black, White)
- Tauros (Green, red, normal, black,Ice)
- NecroHorse (Normal,Old)
-Necroman, (Normal, Old)

Er zijn grotere versies van deze monsters genaamd KING's. Deze zijn alleen koopbaar tijdens een Event (Kerstmis,Halloween enz). Event punten zijn te verdienen door mensen te doden soms droppen ze een present.

King Musketeer- 6500 Event Points
King Oldmusk- 4500 Event Points
King Samurai- 5500 Event Points
King Old samurai- 4500 Event Points
King North Soul (Normal) - 6500 Event Points
King East Soul (Normal) - 5500 Event Points
King West Soul (Normal) - 5500 Event Points
King South Soul (Normal) - 5500 Event Points
King Necrohorse - 4000 Event Points
King Old Necrohorse - 3500 Event Points
King Necroman - 4500 Event Points
King Old Necroman - 4000 Event Points

Gamechat:

In het spel vind je ook een messenger waar je gemakkelijk met anderen contact kan opnemen, een soort MSN, in-game!

clanwars:
Je kan je inschrijven bij een clan die dan een spel speelt tegen een andere clan. Win je? dan krijg je punten die je kwijt kan in de clan shop!

Beginners:??
Best stats

Elke keer als je een level up wordt kan je 3 + jes zetten op een aantal stats deze + zijn erg effectieF als je ze goed inzet. De verschillende stats waar je +jes kan bij inzetten zijn:

Basic attack
Range Attack
Special Attack
Grip Attack
Cell Destruction
Max Energy
Max Armor
Max Cell point

Ninja:
Belangrijkste begin stat = Attack speed, Move speed - deze is handig voor het stunnen van mensen.
Daarna: Grip, special, Max Armor, Max Energy

Blacksmith:
Belangrijkste begin stat = Basic Attack, Attack speed - Basic is handig omdat black smith sterk is(Hammer man )
Daarna: Move speed,Special,Max Armor, Max Energy

Mage:
Belangrijkste begin stats = Attack Speed, Move speed, Basic Attack.
Daarna: Range Attack, Max Armor, Max Energy

Archer:
Belangrijkste begin stats = Move Speed, Range Attack.
Daarna: Attack Speed, Grip Attack, Special Attack, Max Armor, Max Energy.

Warrior:
Belangrijkste begin stats = Attack Speed, Move Speed, Special Attack.
Daarna: Basic Attack, Grip Attack, Max Energy Max Armor

Chaos Mode:
Chaos Mode is een versterkte versie van je character. Deze kun je krijgen als je 7 mensen heb gedood.
Door middel van op je C toets te drukken kan je transformeren naar je Chaos mode. Deze is maar tijdelijk ongeveer 20/40 seconde.

Screenshots Characters:

Ninja:
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/8705/rakionninja.jpg

Blacksmith
Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/4936/rakionbs.jpg

Mage
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/9348/rakionmage.jpg

Archer
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/5187/rakionarcher.jpg

Warrior
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/860/rakionwar.jpg

Screenshots Game:
Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/2727/bsspec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/4674/bsrond.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/5073/ninjaspec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/2444/rakchat.png
==> moest je het spelen, voeg mij toe aan je messenger: ><Wicked><

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 08:38 . Reden: Spel fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Beetje offtopic: in het begin staat er een stukje 2x in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie OP.
Ik heb dit spel redelijk veel gespeeld, o.a. als archer en blacksmith.

Ik vind het vreselijk laggy, het zit vol met cheaters en er treden vaak irritante bugs op.
De vertraging in het spel zorgt ervoor dat een tegenstander ergens anders loopt dan jij denkt, of dat bijv. in Golem war de golem al dood is en jij hem nog ziet rondlopen.

Het joinen van battlerooms is ontzettend slecht verwerkt, ook hier weer met name de lag en zogenaamde "high-ping" die je er automatisch uitschopt.
(als jij met iemand anders een hoge ping hebt, die bijvoorbeeld niet je eigen schuld is, dan nog wordt jij zelf gekickt.)
Volgens mij is dit ook het gevolg van het feit dat de hele wereld op dezelfde server kan spelen.

Als laaglevel speler is het leuk om stages te doen, maar ook daar heb je soms hulp van anderen nodig die je maar moeilijk kan krijgen.
Daarnaast is het door te betalen voor extra mogelijkheden ingame, met name bij highlevel spelers, vreselijk ongebalanceerd.(pantser, wapens, beesten, meer stats te verdelen bij lvl-up etc.)

Het concept van het spel is best leuk, maar de uitwerking is te slecht.
Ik heb het een tijdje terug voor de 2e keer geprobeerd, maar die poging was echt zonde van mijn tijd.
Zoveel cheaters etc

Ik kan dit spel echt afraden (sorry voor de mensen die het wel leuk vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik speel het al 3 jaar.

Ik speel en Verkoop telkens me accounts.
Dus heb redelijke ervaringen. Het wordt wel vaak veranderd updates enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lag is allemaal veranderd, ze hebben de meeste mensen gebanned.

Het is echt totaal veranderd een jaartje geleden waren echt veel hackers maar nu valt dat redelijk mee.
De hacks die mensen nu nog gebruiken zijn stage hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Leuke TS, alleen nog wel een paar spelfoutjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
;) Kan je ze misschien opnoemen want van zo een kwak tekst is het bijna onmogelijk om geen spelfouten te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Damn.. dat spel is al jaren oud en nu is er pas een topic over.. vet :D Ik heb het een heeeeeeeele tijd terug nog gespeeld geloof ik.. mijn geheugen reikt niet zo ver vandaag :+.

Edit: Release date(s) December 1, 2005
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:51:

Ik kan dit spel echt afraden (sorry voor de mensen die het wel leuk vinden)
Alle MMORPGS waar iemadn eenmaal in "zit" zijn goed. Omdat je je er in verdiept bent lijkt de game top.
Maar er zijn zoveel betere alternatieven.. maar daar zijn menig mens onbekend mee.

[ Voor 55% gewijzigd door kaluro2 op 04-03-2010 13:51 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:41:
Dat lag is allemaal veranderd, ze hebben de meeste mensen gebanned.

Het is echt totaal veranderd een jaartje geleden waren echt veel hackers maar nu valt dat redelijk mee.
De hacks die mensen nu nog gebruiken zijn stage hacks.
Mijn 2e poging was minder dan een jaar terug, ik denk zelfs minder dan een half jaar terug.

Toen ik actief speelde keek ik ook veel op het forum. Daar kwamen dagelijks lijsten met gebande spelers voorbij. Je zou toch verwachten dat de makers van een spel daar graag wat aan willen doen...
kaluro2 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:43:
Alle MMORPGS waar iemadn eenmaal in "zit" zijn goed. Omdat je je er in verdiept bent lijkt de game top.
Maar er zijn zoveel betere alternatieven.. maar daar zijn menig mens onbekend mee.
Klopt. Maar het kan lastig zijn deze te ontdekken of uit te proberen.En natuurlijk mag iemand lekker zijn eigen spel blijven spelen. Ik geef alleen maar mijn eigen ervaringen weer.

Van dezelfde makers is toch ook Gunbound?
Dat heb ik ook gespeeld. Was eigenlijk ook best een faalspel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wat nou grappig is,

Ik ben 2 maanden op zoek geweest naar alle werkende hacks, en heb deze allemaal laten bannen door Rakion.

Ik heb meerdere personen geregeld die dat ook bleven doen.

Nu is de spel echt Hack vrij, behalve stage hack ;) want daarmee kan je snel levele is ook wel handig :P.

maar btw. Gunbound is ook van softnyx net zoals Wolfteam-> (Soort CSS , Maar dan kan je ook transforemeren naar wolf ;) ) oOk wel een aanrader maar daar hacken ze meer dan Rakion :S+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kaluro2 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:43:
Damn.. dat spel is al jaren oud en nu is er pas een topic over.. vet :D Ik heb het een heeeeeeeele tijd terug nog gespeeld geloof ik.. mijn geheugen reikt niet zo ver vandaag :+.

Edit: Release date(s) December 1, 2005

[...]

Bedankt,

Wat vind je btw van mijn topic? Ben bij stage dus was even druk bezig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een titelfix gedaan naar: [PC] Rakion - Gratis MMORPG

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zorg trouwens even dat je je echte thumbnails van je screenshots plaatst want de plaatjes zijn nu te groot.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry was bij stage dus kon niet echt goeie fotos vinden :P ik zal dat is even wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Je moet even je plaatjes fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, zal ik forum code pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leukk ;),

Ik vond eerst dit spel een heel slecht spel vanwege de hackers.
Bedankt dat je de meeste hacks heb reported. Jou naam is erg bekend in Rakion.

Zijn er veel veranderingen nu??? heb ongeveer 4 maanden terug nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ze hebben nu een speciale event genaamd Ladder event.

Ladder = een soort PvP[Player Versus Player]/TvT[Team Versus Team], als je wint krijg je xp. Maar deze xp krijg je niet voor je Character maar voor je Ladder Mode lvl. Je begint bij lvl 1 , hoogste is lvl 20.

Het is tot midden april, en je krijgt Cash , hoe hoger hoe meer :P
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:42:
Leukk ;),

Ik vond eerst dit spel een heel slecht spel vanwege de hackers.
Bedankt dat je de meeste hacks heb reported. Jou naam is erg bekend in Rakion.

Zijn er veel veranderingen nu??? heb ongeveer 4 maanden terug nog gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh vet,
ik ga weer is even spelen. Sta ik nog in je vriendenlijst :S
Anders voeg ik je toe dan zie je het wel.
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:48:
Ja ze hebben nu een speciale event genaamd Ladder event.

Ladder = een soort PvP[Player Versus Player]/TvT[Team Versus Team], als je wint krijg je xp. Maar deze xp krijg je niet voor je Character maar voor je Ladder Mode lvl. Je begint bij lvl 1 , hoogste is lvl 20.

Het is tot midden april, en je krijgt Cash , hoe hoger hoe meer :P

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het echt niet weten , sinds ik video's van rakion op youtube heb gezet hebben honderden mensen mij toegevoegd :P

YouTube: Kanaal van SaMeT1KiLLeR
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:12:
Ahhh vet,
ik ga weer is even spelen. Sta ik nog in je vriendenlijst :S
Anders voeg ik je toe dan zie je het wel.

[...]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 12:45 ]

Pagina: 1